Vandaag al het laswerk klaar gekregen fettabier.gif was wel even door doen, maar ging achteraf toch redelijk snel.
Vanochtend eerst met Stefan een bakkie gedaan en even bijgepraat en toen druk aan het werk. Eerst de deuren er uit gehaald Lassen van de spatborden was net na de middag gedaan en ben toen begonnen met de linker deur om de ruiten en alle toebehoren er af te halen. Toen de bitumen er uit gehaald.
Ik zou even een laagje lak er af halen zodat het lassen zoals bekend beter gaat. Kom ik er achter tot mijn schrik dat er een paar mm plamuur zit bij alle gaten
erg raar vond ik dit en heb even gebeld met Jorn die de auto gaat spuiten met een collega. Die was in de buurt en kwam gelijk even kijken, en hij dacht eerst dat de deur schade gehad zou hebben in het verleden. De binnenkant eens goed bekeken maar dit ziet er gewoon erg goed uit. Ook Jorn vond dit raar en ik zelf denk dat het af fabriek is. Misschien toen de gaten er in gestandst zijn. Jorn melde dat hij dit wel weer mooi gaat krijgen zonder een dikke laag plamuur.
Ook daarna met Jorn een bakkie of twee gedaan natuurlijk
Daarna maar eens wat opruimen in en om de auto. Krijg ik een telefoontje van Johan (SZ eigenaar) die even wil komen kijken. Dit mag altijd en een poosje later was Johan er samen met mijn hulp in bange dagen Stefan (stefgtv6) Erg goed om Johan weer te zien na een dubbele longtransplantatie eusa_clap.gif eusa_clap.gif Hij vond en vind het heel interessant en ook weer diverse dingen toegelicht en met z'n drieën weer een bakkie of twee gedaan.
Daarna nog wat bijpraten over de auto's e.d. en toen was het onderhand half 6 en tijd om naar huis te gaan. Wel vergeten om foto's van de gelaste delen te maken. Wel een foto van hoe hij er bij staat, maar deze is niet spannend.
Volgende keer meer