Alfasud .....
Tijdens een vakantie gespot op La Palma.
4x4 is wel handig als je tot de assen in de drek staat.Komt al jaren ieder najaar weer te voorschijn 33 1.7 IE 4x4
Mod edit: topics samengevoegdFoto's zijn al even oud en de wagens al lang weg
dag alfa liefhebbers?
ben lid van de s.c.a.r.b sinds enkele jaren... maar ik schrok over het kasteel van Heers in België in jullie forum.
De eigenaar van deze wagens heb ik als kleine jongen gekend de burggraaf Michel Desmaisières.
Mij opa woonde in de zelfde gemeente. en kwam wel eens op bezoek.
Ik zie nog een Guilietta door de bocht schuren , juist of het de targa fiori was.
mijn familie hebben deze mensen goed gekend.
er wordt wel gezegd dat deze mensen niet naar deze wagens omkeken. maar dat kan niet
maar door het lot is er van alles mis gelopen;
De vorige burgemeester (Schildermans van heers) heeft deze mensen schrik aangejaagd. in plaats van deze mensen te helpen.
Is de burggraaf naar Spanje gevlucht.
Op de foto's is er een wagen niet te zien....................... ik heb die als kleine jongen nog gezien....................... een zelf gemaakte alfa
zelf door Michel Desmaisières gemaakt. kruising van een tipo 33 en een porsche 917...lichte blauwe wagen met naam "De Lemans" wagen.
Dit waren echte auto liefhebbers.
wat er me de wagens gaat gebeuren ik weet het niet.
op het forum werd gezegd dat er al wagens opgeruimd werden ..........dat klop maar dat was het persoonlijk auto kerkhof van de Michel.
maar binnen kort komt er een besluit over dit kasteel.
ik wil niet dat deze wagens worden gesloopt of zo.
maar dit hoort thuis in een museum.