Lijkt wel wat op een Alfetta Kan er wel wat vanGaat zeker weer goed komen Klaa-Jan, maar je rijdt er nog niet in de komende tijd
Lijkt wel wat op een Alfetta Kan er wel wat vanGaat zeker weer goed komen Klaa-Jan, maar je rijdt er nog niet in de komende tijd
Jaja hij heeft volop voorbeelden nu van beiden en dus keus genoeg, evenals van de 75 aangezien die van mij er ook heen gaatbert heeft nog de keus of hij de aandachtspunten van de gtv6 gaat laten zien od de aandachtspunten van een SZ
Jaja die arme kerel zetten we lekker aan het werk , hoewel ik zal hem ook weer terughelpen...bert gaat het nog druk krijgen
een rode gtv6 zender gaat voorlopig nog niet rijden
En tussen neus en lippen door is Bertus ook nog bezig met mijn kleintje GiuliaJaja die arme kerel zetten we lekker aan het werk , hoewel ik zal hem ook weer terughelpen...bert gaat het nog druk krijgen
En tussen neus en lippen door is Bertus ook nog bezig met mijn kleintje Giulia [/quoteJaja die arme kerel zetten we lekker aan het werk , hoewel ik zal hem ook weer terughelpen...bert gaat het nog druk krijgen
Goed te horen Klaas-Jan. Nu is er weer veel tijd voor il Mostro,nu sneeuwwitje klaar is voor de trouwerij van straksweer ff langs het zwitser gatenkaasje geweest.
laswerk zit er bijna op, ze zijn nu begonnen met het schuurwerk van het dak en de b-stijl.
we gaan weer de goeie kant op met het monster.