Oei, kennelijk lees ik weer eens niet goed! Wacht, laat ik het dan herlezen. Er staat dat de 4C zich niet kan meten met een Ferrari op het gebied van afwerking. Daar staat toch echt dat men de afwerking van de 4C zou willen toetsen aan die van een Ferrari. De afwerking van de Ferrari is in dat scenario een maatstaf voor die van de 4C. In modern ver-Engelst jargon heet noemt men de maatstaf een benchmark.Lol, nog meer lol, wel lezen lol. Wie heeft heeft het over benchmark.Ja, Ferrari, dé benchmark voor afwerking
Kritische noot; qua afwerking kan de 4c zich natuurlijk niet meten met een Porsche Cayman/911 of Ferrari.
Ik reageerde op de vorige bericht waarin deze merken genoemd werden.
En bovendien lol; de interieurs v/d de nieuwe generatie Ferrari's al gezien; 458, FF en F12. Niet verkeerd als benchmark......Of heeft lol liever een Lotus interieur als benchmark..........
En alsof Porsche de benchmark is lol......
Wat een lol.
Men, men vergelijkt helemaal niets, nogmaals op basis van de vorige "spreker" die de merken Porsche en Ferrari naar voren haalde reageerde ik.Oei, kennelijk lees ik weer eens niet goed! Wacht, laat ik het dan herlezen. Er staat dat de 4C zich niet kan meten met een Ferrari op het gebied van afwerking. Daar staat toch echt dat men de afwerking van de 4C zou willen toetsen aan die van een Ferrari. De afwerking van de Ferrari is in dat scenario een maatstaf voor die van de 4C. In modern ver-Engelst jargon heet noemt men de maatstaf een benchmark.Lol, nog meer lol, wel lezen lol. Wie heeft heeft het over benchmark.Ja, Ferrari, dé benchmark voor afwerking
Ik reageerde op de vorige bericht waarin deze merken genoemd werden.
En bovendien lol; de interieurs v/d de nieuwe generatie Ferrari's al gezien; 458, FF en F12. Niet verkeerd als benchmark......Of heeft lol liever een Lotus interieur als benchmark..........
En alsof Porsche de benchmark is lol......
Wat een lol.
Interieurs zien op gelikte persplaatjes en beursfoto's van autoblog.nl is één ding. Echt in zo'n auto (en dan niet een exemplaar op een autobeurs) gaan zitten en serieus analyseren hoe de vlag er daarbinnen bij hangt is een heel ander ding.
De witte is idd prachtig!Ik heb fotootjes naar o.a. Hylke verstuurd, maar die is nu even Daddy CoolAls een bekende me even mailt stuur ik ze wel door .
Opvallend geen Lotus te bespeuren in Genève ...Ik wou eens gaan vergelijken ...
200cm is echt wel breed in't echt![]()
Zitpositie is super , stuur kan mooi laag gezet worden mede door de afgeplatte onderzijde .
Launch edition is prachtig, maar de extra's gaan die meerprijs niet verantwoorden mijn inziens . Donkere velgen zal ook wel als optie kunnen, carbon spiegels zie ik liever mat(kan je voor Abarth krijgen = zelfde spiegelkap in accessoire) . Carbon Lipje op koffer, tja ... Airvents vooraan is idd. leuk . Koplampen in blinkend carbon vind ik niet mooi, liever matzwart of mat carbon .
AlfaRood is prima als kleur, matWit = prachtig, maar o zo delicaat om geen blinkende vlakken te krijgen en daarmee houdt de kleurkeuze van de "Launch" op . Ik kan me voorstellen dat er nog andere kleurwensen zijn .
Lees hier op een ander Alfa-forum dat er voor een testrit eerst 18.000,00 EUR moet overgeschreven worden?Ik heb fotootjes naar o.a. Hylke verstuurd, maar die is nu even Daddy CoolAls een bekende me even mailt stuur ik ze wel door .
Opvallend geen Lotus te bespeuren in Genève ...Ik wou eens gaan vergelijken ...
200cm is echt wel breed in't echt![]()
Zitpositie is super , stuur kan mooi laag gezet worden mede door de afgeplatte onderzijde .
Launch edition is prachtig, maar de extra's gaan die meerprijs niet verantwoorden mijn inziens . Donkere velgen zal ook wel als optie kunnen, carbon spiegels zie ik liever mat(kan je voor Abarth krijgen = zelfde spiegelkap in accessoire) . Carbon Lipje op koffer, tja ... Airvents vooraan is idd. leuk . Koplampen in blinkend carbon vind ik niet mooi, liever matzwart of mat carbon .
AlfaRood is prima als kleur, matWit = prachtig, maar o zo delicaat om geen blinkende vlakken te krijgen en daarmee houdt de kleurkeuze van de "Launch" op . Ik kan me voorstellen dat er nog andere kleurwensen zijn .
Ja, dat klopt zekers!Ik zal je de info bezorgen alsook fotokes .
€ 18.000 is idd voorschot voor Launch Edition waarvan er al 300 van de 400 voor onze markten gereserveerd zijn (stand 11.03.2013 !) .
Launch Edition is zonder Btw € 49.500 à 49.600 afh. vd markt (Belgie € 49.586,78 = € 60.000 Btw incl.) .
"Gewone"versie start op 18 juni en normaliter voor ca. € 45.000 + Btw (€ 54.450 à 54.500 Btw incl. Belgie) .
Ik heb foto's van de motor(stond apart) vergeten nemen, maar chassis heb ik wel en motor gaat collega nog bezorgen .