Ze wissen normaal maar als je ze uit zet stoppen ze vaak halvewege de slag of zelfs bovenin...

Het zal wel met de sleepcontacten te maken hebben denk ik?
Is zo'n motortje open te maken of moet ik hem in één keer vervangen door een ander?
He, dat trucje werkt bij de 90 ook....(tot +/- 80 km/h ,daarboven niet meer...Uitzetten als ze beneden zijn
Da's een goeie fRank...maar laat de kans dat ik maximaal 80km/h rij nou net erg klein zijn!He, dat trucje werkt bij de 90 ook....(tot +/- 80 km/h ,daarboven niet meer...Uitzetten als ze beneden zijn)
Grtz, fRank
He ik weet een plekje bij jullie waar jij ECHT wel 80 km/h gaat doen freule...Da's een goeie fRank...maar laat de kans dat ik maximaal 80km/h rij nou net erg klein zijn!He, dat trucje werkt bij de 90 ook....(tot +/- 80 km/h ,daarboven niet meer...Uitzetten als ze beneden zijn)
Grtz, fRank![]()
Groet,
Cenai
Zo lang die traject controle niet werkt ECHT NIET!!!He ik weet een plekje bij jullie waar jij ECHT wel 80 km/h gaat doen freule...Da's een goeie fRank...maar laat de kans dat ik maximaal 80km/h rij nou net erg klein zijn!He, dat trucje werkt bij de 90 ook....(tot +/- 80 km/h ,daarboven niet meer...)
Grtz, fRank![]()
Groet,
Cenai
Iets met camera's en een lange brug...![]()
Grtz, fRank