Abonnementen. JIj hebt dus het basispakketbij mij doet 47 het niet op het upc kastje, heb je daar ook nog verschillende in?Is dit misschien interessant?
Lijst van F1 uitzenders
Hieruit blijkt dat ik toch zonder decoder de F1 kan bekijken op de Duitse RTL via UPC zender 47.
Of toch niet?
Tuurlijk niet dat blijft wel bij jeIk denk dat Massa het zwaar gaat krijgen.
Eerst heeft hij moeite met zoveel knopjes in z'n stuur en een dag later vliegt na 12 ronden testen z'n wagen in de fik.
Ik geloof nooit dat hij er op dit moment 100% vertrouwen in heeft.
Voor de vrije training ga ik wel ongeveer met je mee; MGP zal daar willen laten zien dat ze er goed bij zitten, net als op de testdagen in Barcelona (allemaal politiek; men wil de Vorstand van Daimler-Benz paaien). Ik vrees alleen voor ze, dat het in de kwalificatie al snel zal blijken dat ze structureel achter Red Bull, McLaren, Ferrari en denkelijk ook Lotus zullen zitten. Voor de kwalificatie doe ik eens gek, en ik zeg:Podium & voorspellen voor de vrije trainingen en qualifs wordt een zware gok ; Ik doe de 1e doen jullie mee ?
1.Hamilton 2. Massa 3. Rosberg
dat betwijfel ik, denk niet dat ze dit jaar mee doen en dat Lotus en Mercedes voor de McLaren's zullen zittenMcLaren is onthutsend zwak ... maar die hebben wel laten zien dat ze kunnen reageren
Heb je geen BBC? BBC 1 heeft de F1 van 15:20 tot 17:20 (onze tijd). Dat moet bijna wel de volledige race zijn gezien de tijdsduur.dat betwijfel ik, denk niet dat ze dit jaar mee doen en dat Lotus en Mercedes voor de McLaren's zullen zittenMcLaren is onthutsend zwak ... maar die hebben wel laten zien dat ze kunnen reageren
racetempo van Ferrai en RedBull waren goed, maar ook MB zat er goed bij...
ben benieuwd, ik ga nog even zoeken naar een livestream voor de race en anders kijk ik wel de samenvatting om 6uur op sbs
Zondag ochtend BBC1 met David Coutard vanaf 5.15u (6.15 onze tijd) 2e/3e kwalificatieHeb je geen BBC? BBC 1 heeft de F1 van 15:20 tot 17:20 (onze tijd). Dat moet bijna wel de volledige race zijn gezien de tijdsduur.