Ff Googlelen, lijkt toch op de Cloverleaf-kleur, prachtig zeg!
Edit; nevermind, ander exemplaar!Vanochtend bij Zwolle op de A28 wel een erg mooie GT 3.2!
Man, wat staat die kleur em goed
En net bij thuiskomst in Harderwijk draaide er een hele mooie Guilietta QV in de duurste kleur mogelijk de weg op voor mijn caddy. Ook een prachtige kleur!
Mooie kleuren dag vandaag, op het lichtgrijsmetallic van de caddy na dan
Een 3.0 met Azevs? Afkomstig uit Waterlandkerkje denk ik...Vanochtend rond 10.30u een rode 75 V6 (met kenteken DL-..-..) geparkeerd bij een garagebedrijf in Schoondijke.
Een 3.0 met Azevs? Afkomstig uit Waterlandkerkje denk ik...Vanochtend rond 10.30u een rode 75 V6 (met kenteken DL-..-..) geparkeerd bij een garagebedrijf in Schoondijke.
Beetje laat gezien.Vanmiddag bij oprit/afrit van de A59 t.h.v. Wagenberg een donkere 155 met wildzwaaiende jongeman erin. Kennelijk een 75-kenner en zeker herkenner
groetz, wims
Dus echte FlikkenVanochtend in Maastricht een zwarte Giulietta op leleijk aftermarket lichtmetaal met 2 agenten (in uniform) achter het stuur....
Zou de mijne kunnen geweest zijn,ware het niet dat de mijne van dichtbij niet zo mooi meer is.........Vanmiddag in Axel, een zilvergrijze 164 V6 van de latere generatie, mooi ding!