Start jouw auto al danHoe ga je dat doen zonder computer?ik zie mijn podium kansen stijgen
Je snapt natuurlijk wel dat het beschikbaarstellen van de computer vervalt bij aanvang van mijn deelneming in de SI cup..
Start jouw auto al danHoe ga je dat doen zonder computer?ik zie mijn podium kansen stijgen
Je snapt natuurlijk wel dat het beschikbaarstellen van de computer vervalt bij aanvang van mijn deelneming in de SI cup..
Barend, dat is dan ook de enige mogelijkheid dat ie det troon mag bestijgen... Als de mijne t dan nog niet doet, (gisteravond weer geen resultaat ) mag de computer nog gebruikt worden...Start jouw auto al danHoe ga je dat doen zonder computer?ik zie mijn podium kansen stijgen
Tja.... d ding op carbs loopt momenteel dus niet.... Zo maar weer een sessie er aan wagen...Weg met die elektriek. Allemaal een lekkere 2 liter/180 PK dikke Nord met dubbele carburateurs !!!!!!
We zitten weer op een lijn.......Tja.... d ding op carbs loopt momenteel dus niet.... Zo maar weer een sessie er aan wagen...Weg met die elektriek. Allemaal een lekkere 2 liter/180 PK dikke Nord met dubbele carburateurs !!!!!!
Ik ga voor de zekerheid de achterdemper maar meenemen.uit de vrij-rijden mail van de HARC..Geluid is altijd een ‘hot item’.
Met ingang van 2013 wordt er op twee punten gemeten. Ten eerste bij het uitkomen Arie Luyendijkbocht, vlak voordat men het rechte stuk opkomt.
Ten tweede en dat is nieuw, bij de startbrug! Midden boven de baan op plm. 4 meter hoogte!
Heb zelfs de hele week vrij genomen. Ik moet en zal de 1e race rijden.MANNEN !!!!! DRIE TOT VIER "VRIJE" DAGEN VOOR DE BOEG !!! HOEZO PASEN ???? SLEUTELEN MET DIE HAP, TOTDAT JE ERBIJ NEERVALT C.Q. DE AUTO AF IS EN RIJDEN OP 7 APRIL !!!!!!!!!!!!!!