Pff... drie "paas"dagen gereserveerd voor sleutelen en geveld door enorme rugpijn wat zaterdagochtend als een donderslag bij heldere hemel insloeg, zonder dat ik ook maar iets bijzonders deed/had gedaan.. Ikke, die echt never-ever ooit wat heeft... Murphy !! You ***#&$^%$^&$* !!!!!!
Anyway, kiesjes op elkaar, meeste klussen geklaard en morgen alléén nog de komplete remmerij uit elkaar, schoonmaken, speciaal gemaakte "V-groef" seals erin en met zoonlief ontluchten. Als het goed is blijven de klauwen sahara-droog. Had al één klauw gedaan en het voelt als een tight-fit, zuigers niet meer te kantelen. Lijkt me dat het hoort, zo !? Heb zin om morgen (als alles goed gaat... <grijns> eens flink de loftrompet over jouw bedrijf te laten schallen, mister Hennie Langkamp !!!!!!
Dan nog alles ff nalopen/vastsnukken, binnenkant, bodem en motorruimte schoon en als toetje een paar emmers water over de Juul en (jawél !! die luchtweerstand...) in de was zetten. Met een beetje geluk staat ze morgen volgens planning klaar voor (op) de aanhanger en heb ik warempel een weekje voor een race "vrij" !!
Okee !!! Voor iedereen die nog twijfelt of 'ie "het haalt" : NATUURLIJK DOE JE DAT !!! : Wat André al zegt: rijden zál je. Als er iemand nog moet sleutelen én om een brug verlegen zit: ik ga ervan uit dat de Juul morgen eind van de dag klaar is en dan is mijn brug vrij/beschikbaar (Doetinchem !) voor iemand die zijn racer van de grond moet hebben en dan wellicht tóch mee kan rijden. Hoe meer zielen !!!!
Ciao, Emile