@Robbert, gecondoleerd en sterkte !
Eric is er niet bij die komt zaterdagavond van vakantie terug en heeft geen tijd meer gehad zijn uitlaat te lassen.
Ik rijd inderdaad zelf niet heb mijn handen vol om 6 kinderen in bedwang te houden....
Krijgen we korting Barend, kindertarief?Ik rijd inderdaad zelf niet heb mijn handen vol om 6 kinderen in bedwang te houden....
Volgens mij sta jij al jaren op kindertarief....Krijgen we korting Barend, kindertarief?Ik rijd inderdaad zelf niet heb mijn handen vol om 6 kinderen in bedwang te houden....
My bank begs to differVolgens mij sta jij al jaren op kindertarief....Krijgen we korting Barend, kindertarief?Ik rijd inderdaad zelf niet heb mijn handen vol om 6 kinderen in bedwang te houden....
Geld moet rollen, en dat doet het zondag, heel hard....
Ik weet niet hoe je ontlucht, maar de lucht is met pompen erg lastig uit de hrc te krijgen. Ikzelf heb dat naar tevredenheid met een ezybleed gedaan, keihard pedaal.Nou, dat eerste evenement was er eentje om in te lijsten toch ?? Prachtige dag met 23 (!!) Alfa's op de baan !!! Na een beetje gedoe (m'n Juul wilde maar niet starten..) en met RicambiSuperOriginalePowerVonkbougie'tjes van Hans (die zomaar reserve lagen...Hans Kerel ! andermaal bedankt !!) toch kunnen starten en het ging best wel lekker.. Persoonlijke Zandvoort-tijd van het afgelopen seizoen (2.08.456) kunnen verbeteren naar 2.06.370, geholpen door de Kumho slikjes. Heb het idee dat de Juul nóg meer kan dan ik aandurf/aankan...
Remmerij was nog steeds "uien", continu zoeken naar voldoende pedaaldruk, de vorig jaar gemonteerde nieuwe hoofdremcylinder heeft volgens mij de ochtendmist op weg naar de baan niet overleefd. Of zoiets.
Deze digibeet is bezig met een, zo naar het er uitziet, succesvolle poging de eerste race op Youtube te zetten ! Link volgt, als het goed is...