Jeeee we gaan met onze Bella ( nou ja zijn Bella) want ik heb gewoon een zilvere 156 hengst naar Italië
We gaan naar Gardameer maar mijn vraag is/zijn daar nog interessante plekken voor alfa liefhebbers???
groetjes Kim
Als je het geld hebt, is het rijden in een Ferrari wel heel erg gaaf! Ze doen niet moeilijk over de snelheidslimiet daaro en de video is ook leuk.ben er vorig jaar geweest en een rondje garda meer (met een alfa) is een aanrader, gelijk even stoppen bij "Cascata del Varone" voor mooie watervallen (tip, neem wel een trui of jas mee)
het Ferrari museum in Maranello zou ik overslaan, staan 20 auto's, maar F1 motoren en een hoop F1 zooi (8x F1 wagen, helmen, bekers, etc), maar persoonlijk vond ik het wel erg klein en tegenvallen (zeker voor het geld)
Rondje Garda meer wou ik ook zeggen, haha;) Maar zeker even doen! Niet alleen voor het rijplezier maar ook voor het mooie zichtben er vorig jaar geweest en een rondje garda meer (met een alfa) is een aanrader, gelijk even stoppen bij "Cascata del Varone" voor mooie watervallen (tip, neem wel een trui of jas mee)
het Ferrari museum in Maranello zou ik overslaan, staan 20 auto's, maar F1 motoren en een hoop F1 zooi (8x F1 wagen, helmen, bekers, etc), maar persoonlijk vond ik het wel erg klein en tegenvallen (zeker voor het geld)