Gegevens 2e race zijn niet beschikbaarhmmm, kan die rondetijden niet openen. kom wel op de pagina met de linkjes naar de races en zo, maar als ik er dan de muis op zet komt er een soort stopbordje... beveiliging te strikt ingesteld of zo?
Eindelijk nog eens iemand die zijn stuur correct vasthoudt.
Oei! Wel benieuwd naar foto's van dit knal feest. Weet dat het pijnlijk is, maar het bestuderen waard.seizoen met een megaknal begonnen, ff kijken of snel herstel er in zit, keb in ieder geval weer wat oud ijzer
Tja.. Middenarmsteun en deurbekleding schitteren door afwezigheid, dus waar laat je je kluiven dan... Ik heb wel een volle dag besteed aan een veilige montage van, en het "perfect" zetten van de stoel (helling en afstand), is nu voor zeg 98 % naar mijn zin (leuning zit nu tegen de rolkooi aan), en met een deepdish-stuur met stuurnaaf verlenger kan ik het hoepeltje nu echt lekker "ontspannen" controleren. Zou haast zeggen dat een optimale zitpositie meer brengt dan een stel slicks.. Tijdvrétende klus geweest, maar zeer de moeite waard ! En de Juul is nu echt een genot om te sturen, lekker "rustige" neus door het "front geometry pack" en bakken extra grip achter, door de lichtgewicht T-bar met uniball. En niet gehinderd door enig vergelijkingsmateriaal: het hele spul lijkt een goede match met de Kumho's ! Nu de remmerij definitief fixen en op naar 4 mei !!!Eindelijk nog eens iemand die zijn stuur correct vasthoudt.
Double-clutchen oefenen en een goede steun voor je linkervoet plaatsen, voor de rest prima gedaan !
Ciao, Ron.
3 mei!Nu de remmerij definitief fixen en op naar 4 mei !!!
Een verademing inderdaad ! Ik gruwel van die onboards waar de handen van de 15 na 9 houding komen (behalve voor't schakelen uiteraard) tenzij het stuur onvoldoende direct is maar dan kan je voorgrijpen om te kunnen blijven duwen (ipv trekken met binnenste hand) met buitenste hand de bocht door . Geen servo en 'n zwaar stuur is wel een valabel excuusEindelijk nog eens iemand die zijn stuur correct vasthoudt.
Double-clutchen oefenen en een goede steun voor je linkervoet plaatsen, voor de rest prima gedaan !
Ciao, Ron.
Emile, ik ga er als t goed is zeker weer bij zijn de 3e. Heb gister nog ff kunnen nagenieten door de beelden van je on-board cam. Zie ik gelijk waar ik wat moet zien te winnen om nog wat verder naar voren te kunnen komen / betere tijden te kunnen rijden!Yep, 3 mei Pieter !! (op 4 mei had ik dus errug weinig Alfa-competitie gehad .. )
En Ja Bas, was nice, helemaal met het fraai geboetseerde achterste van een o-zo-zeldzame race-Giulietta een rondje of twee in het vizier ! Ben je er weer bij, de derde (! ) mei ?
Zijn er nog meer rijders geweest met camera's aan boord, kunnen we nog meer filmpjes verwachten ?