vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: 7 april start DNRT Squadra Italia seizoen

di apr 09, 2013 08:17

hmmm, kan die rondetijden niet openen. kom wel op de pagina met de linkjes naar de races en zo, maar als ik er dan de muis op zet komt er een soort stopbordje... beveiliging te strikt ingesteld of zo?
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di apr 09, 2013 08:58

Het zijn javascript-links, kan zijn dat je virusscanner die blokkeert.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Re: RE: 7 april start DNRT Squadra Italia seizoen

di apr 09, 2013 10:20

hmmm, kan die rondetijden niet openen. kom wel op de pagina met de linkjes naar de races en zo, maar als ik er dan de muis op zet komt er een soort stopbordje... beveiliging te strikt ingesteld of zo?
Gegevens 2e race zijn niet beschikbaar

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 09, 2013 10:33

nee dat weet ik maar de rest kom ik ook niet in. ik zal even kijken wat ik met de virusscannerinstellingen kan.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

bralfa
Guru
Guru

di apr 09, 2013 18:41

Shut up and ride!

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member

di apr 09, 2013 19:20

Eindelijk nog eens iemand die zijn stuur correct vasthoudt.
Double-clutchen oefenen en een goede steun voor je linkervoet plaatsen, voor de rest prima gedaan !
Ciao, Ron.

HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice

di apr 09, 2013 20:30

Mooi filmpje!

Ging lekker zo te zien.

Prachtig ook, hoe je hem tussen mij en mijn strijdmakker in de 75 door prikt bij 22.50.

hagen111
Advanced Member
Advanced Member

di apr 09, 2013 21:34

seizoen met een megaknal begonnen, ff kijken of snel herstel er in zit, keb in ieder geval weer wat oud ijzer
Oei! Wel benieuwd naar foto's van dit knal feest. Weet dat het pijnlijk is, maar het bestuderen waard.

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

di apr 09, 2013 22:36

Double-clutchen oefenen en een goede steun voor je linkervoet plaatsen, voor de rest prima gedaan !
Ciao, Ron.
Tja.. Middenarmsteun en deurbekleding schitteren door afwezigheid, dus waar laat je je kluiven dan... 8) Ik heb wel een volle dag besteed aan een veilige montage van, en het "perfect" zetten van de stoel (helling en afstand), is nu voor zeg 98 % naar mijn zin (leuning zit nu tegen de rolkooi aan), en met een deepdish-stuur met stuurnaaf verlenger kan ik het hoepeltje nu echt lekker "ontspannen" controleren. Zou haast zeggen dat een optimale zitpositie meer brengt dan een stel slicks.. Tijdvrétende klus geweest, maar zeer de moeite waard ! En de Juul is nu echt een genot om te sturen, lekker "rustige" neus door het "front geometry pack" en bakken extra grip achter, door de lichtgewicht T-bar met uniball. En niet gehinderd door enig vergelijkingsmateriaal: het hele spul lijkt een goede match met de Kumho's ! Nu de remmerij definitief fixen en op naar 4 mei !!! :D :D :D
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

aso69
Advanced Member
Advanced Member

di apr 09, 2013 22:38

Ach foto's, drijfstang vastgelopen aan de grote zijde en naar buiten gekomen. Als iemand het leuk vindt kan ik foto maken van het gaatje.
mijn broer zijn ietwat aparte zoon helpt vaak met schoonmaken gereedschap en motordelen, was half vorig jaar zijn 'knuffel' kwijt(hij is 15;-)), die is gevonden!!! Tegen de oliepomp!??? wat van gedaante gewijzigd, hij vond hem niet meer 'lekker ruiken'.
hoe hij daar terecht is gekomen???? Keb er totaal nog ca 5u mee gereden!? Hij had hem vast verstopt.

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

wo apr 10, 2013 09:25

Nu de remmerij definitief fixen en op naar 4 mei !!! :D :D :D
3 mei!
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 10, 2013 10:23

Yep, 3 mei Pieter !! (op 4 mei had ik dus errug weinig Alfa-competitie gehad ..:oops: )

En jij hebt beslist de meest bizarre oorzaak-tot-uitvallen óóit meegemaakt, Armando ! En tevens bewezen dat elk voor-oordeel over de (dus) vermeende onbetrouwbaarheid van Alfa Romeo totaal ongegrond is. "Onze" torren lopen vast ook nog wel een uurtje of wat met vergeten lunchtrommels, GSM's, koffiebekertjes of steeksleutels !?

En Ja Bas, was nice, helemaal met het fraai geboetseerde achterste van een o-zo-zeldzame race-Giulietta een rondje of twee in het vizier ! Ben je er weer bij, de derde (! :) ) mei ?

Zijn er nog meer rijders geweest met camera's aan boord, kunnen we nog meer filmpjes verwachten ?
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

wo apr 10, 2013 10:47

Ciao, Ron.
Een verademing inderdaad ! Ik gruwel van die onboards waar de handen van de 15 na 9 houding komen (behalve voor't schakelen uiteraard) tenzij het stuur onvoldoende direct is maar dan kan je voorgrijpen om te kunnen blijven duwen (ipv trekken met binnenste hand) met buitenste hand de bocht door . Geen servo en 'n zwaar stuur is wel een valabel excuus :wink:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 10, 2013 10:52

Ik heb gister even een mail gestuurd naar de website met de tijden, dat heeft geholpen want de uitslagen van de 2e race staan nu ook online.

Ik kom nu wel tot de conclusie, dat ik 5 seconden moet gaan vinden om (weer) aansluiting te krijgen, die ik in de 1e race wel had.

Dat wordt dus netter lijnen rijden en kijken of ik elders nog wat kan vinden....

bralfa
Guru
Guru

wo apr 10, 2013 10:53

Yep, 3 mei Pieter !! (op 4 mei had ik dus errug weinig Alfa-competitie gehad ..:oops: )

En Ja Bas, was nice, helemaal met het fraai geboetseerde achterste van een o-zo-zeldzame race-Giulietta een rondje of twee in het vizier ! Ben je er weer bij, de derde (! :) ) mei ?

Zijn er nog meer rijders geweest met camera's aan boord, kunnen we nog meer filmpjes verwachten ?
Emile, ik ga er als t goed is zeker weer bij zijn de 3e. Heb gister nog ff kunnen nagenieten door de beelden van je on-board cam. Zie ik gelijk waar ik wat moet zien te winnen om nog wat verder naar voren te kunnen komen / betere tijden te kunnen rijden!
Enne :oops: race-Giulietta is toch een beetje te veel eer voor mijn waggie.
Shut up and ride!

Terug naar “Racen - Algemeen”