Nou ja, eerste keer... Heb het hele seizoen 2012 met de Juul gereden (begonnen met 2.20...<grijns> ) , maar de afgelopen keer "voor het eerst" met de extra lucht naar de achterste carb/lichtgewicht langsarmen/lichtgewicht draagarmen/nieuwe Bilstein's rondom/"juiste zitpositie", én de Kumho slicks (deze hadden letterlijk nul meters gereden, en ik nul meters ervaring met de Juul op slicks). Een behoorlijk nieuw pakket wat de auto merkbaar heeft veranderd. Had daarom zo graag de vrije training willen rijden, maar in de 2 uur durende vochtige, mistige heenreis wilde ze bij het afladen/naar de keuring maar op drie poten lopen, en daarna helemaal niets meer, nada.. Na een hoop gep**l nieuwe bougie's (terwijl de oude allemaal vonkten) en hoppa !!!
Maar de remmen waren echt uien, aanrempunten voor Tarzan/Scheivlak/Mitsubishi (of hoe heet 'ie tegenwoordig ??) waren, voorzichtig gezegd, nogal aan de vroeg/veilige kant... Ze gaven nét genoeg vertrouwen (ze bleven het wel doen) om de race uit te rijden. Ik had zéér zeker bij de eerste serieuze "waarschuwing" van het pedaal de pits opgezocht !
Kijken wat 3 mei gaat brengen !!