He he eindelijk is het temperatuur gestegen
er wordt dus lekker geknutseld door iedereen
Het strak maken van mijn sprintje loopt mooi tegen het einde, mijn doel is spettacolo.
Het kleine spoilertje moest even bij geplamuurd worden ik heb de laatste laag er flink dik opgezet
om het vervolgens mooi strak te af te schuren.
Helaas kwam ik er achter dat er een slecht stuk in het dorpel zat dus even het krokant stukje weggeslepen
nieuw stuk plaatstaal gepakt metaalmenie aan de binnenzijde gesmeerd daarna vastgelast( helaas geen foto van)
De buitenzijde heb ik afgewerkt met epoxy hars en glasmatjes van albastine prima spul na een kwartier knetterhard
grote voordeel daarvan....... roest niet
Ik was een beetje aan het rond snuffelen op een keversite omdat ik graag wou weten waar al onze mooie boxertjes naar toe gaan
het is grappig om te lezen dat mensen alfa boxers in hun kevers gooien maar wel klagen dat alfa rot auto,s zijn haha grappig.
dus ik heb ook maar wat van hun site gehaald deze inlaatkelkjes, ik zag bij de bella,s van rogier en bert dat ze de broodtrommels eroverheen
gemonteerd hebben is natuurlijk veel beter ,maar ik denk dat ik het open ga houden ik probeer in iedergeval niet in stoffige omgevingen
te rijden anders pak ik wel stiekem de panty,s van mij vrouw
en schuif ik die over de kelkjes.
Ik heb de carbs schoon gemaakt met wd40 sproeier,s ultrasoon gereinigd en de buitenzijde moet nog
in de hamerslag van hammerite of iets waarvan ik zeker weet dat het tegen benzine kan.
Deze foto zag ik op het internet staan gaaf bakkie in deze richting wil ik hem hebben ik heb alleen goed gekeken hoeveel naar de
wielkast verbreders van de sud van bert kanters ontzetten gaaf maar als ik zie hoeveel werk hij ermee heeft gehad oei joei.petje af
ik maak volgende week weer nieuwe foto,s van mij projectje. tot gauw dan maar weer
Boxer groet Lauris Tuasela