Je bedoelt dus dat de startmotor het niet doet? Dat is wat anders als dat de auto niet start namelijk..
Op de startmotor zit een dikke + kabel aangesloten en een dunne draad met een klein schuifstekkertje. Die dunne draad komt van je contact af.
Als je nu eens een losse draad met een schuifstekkertje pakt en die in plaats van het originele schuifstekkertje monteert dan kun je met het uiteinde van de draad de startmotor bedienen. Hiervoo moet je het uiteinde even strippen van de isolatie en deze tegen een punt houden waar 12v op staat, bv het + punt bij de dynamo of de + van de accu. Hierdoor zal de startmotor waarschijnlijk wel rondgaan. Zo niet dan moet je waarschijnlijk een andere startmotor gaan zoeken. Auto in de neutraal zetten en op contact en vervlogens de startmotor bedienen, dan zou de motor moeten starten en blijven lopen.
Als bvenstaande goed werkt kun je daarna meteen beginnen met het plaatsen van een extra relais...
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.