Nou kees dat je nou niet moeten doen..........Ok, ok ik boek de zooi om en ga naar BruggeAls ik de plaatjes zo zie gaat het een super weekend worden!
Nee joh,ben je gek...............
Groet Rob GTV6.
Geintje, zie je morgen bij de startNou kees dat je nou niet moeten doen..........Ok, ok ik boek de zooi om en ga naar Brugge
Nee joh,ben je gek...............
Groet Rob GTV6.
Groet Rob GTV6
...en wat is dan de aan te raden omleidingsroute?Let op:
voor deelnemers aan de coppa alfa romeo benelux op zondag 5 mei
de tervurenlaan N3 die naar het autoworld gaat is vanwege feestelijkheden gedeeltelijk afgesloten
plan vooraf uw ( omleidings ) route naar autoworld
Met het openbaar vervoer gaan als ik de politie van onze zuiderburen mag geloven......en wat is dan de aan te raden omleidingsroute?
Bron : Lokale Politie Brussel HOOFDSTAD Elsene meldt :
Gezien de vele feestelijkheden dit weekend van 4 en 5 mei 2013 zal de doorgang voor het autoverkeer onmogelijk zijn of erg moeilijk verlopen
1) In het centrum van Brussel :
- op het Paleizenplein, het Koningsplein
- Hofberg, Koudenberg, Ravenstein, Kunstberg, Keizerslaan
- In de omgeving van het centraal station en de Grote Markt
2) In de Europese wijk :
In de omgeving van de Europese instellingen, op het Schumanplein welke op 4 mei 2013 gesloten is tussen de Oudergemlaan en de Kortenberglaan, alsook de ‘korte’ Wetstraat
3) Door feestelijkheden op de Tervurenlaan te Etterbeek en Woluwe wordt de Belliardtunnel richting Tervuren afgesloten op 5 mei 2013 vanaf 4h 's ochtends
Er wordt gevraagd deze plaatsen te vermijden met de wagen en het openbaar vervoer te gebruiken.
Euh, links, neem ik aan.na 0.60 rechts de poort in, u komt bij de parkeersplaats van autoworld