fp3 : http://www.formula1.com/results/season/2013/897/7297/ Massa
MGP lijkt niet mee te gaan doen voor pole en McLaren is niet echt verbeterd na de intrede in Europa...
Kuch....MGP lijkt niet mee te gaan doen voor pole
Makkelijk commentaar geven zo...Kuch....MGP lijkt niet mee te gaan doen voor pole
In Monaco wordt DRS toch niet gebruikt als ik me goed herinner van vorig jaar? Aangezien er amper een recht stuk te vinden is op het hele traject.In Monaco is de gridpositie nog meer dan ooit het halve werk waar dat elders minder en minder belang heeft ... Wel is't zaak om behoudens onmiddelijk inhalen binnen de seconde van je voorligger te blijven om DRS mee te pikken, maar niet te dicht om downforce te verliezen en bandenmanagement ... 't wordt iets te veel taktiek en iets te weinig gewoon compromisloos racen naar mijn mening .
Ik roep liever geen dingen waarvan ik 9 van de 10 keer ernaast zit. Dan roep je inderdaad maar wat zonder de echte achtergrondfeiten te weten en dieper in de materie te zitten.Makkelijk commentaar geven zo...Kuch....MGP lijkt niet mee te gaan doen voor pole
Maar ja, jij wist natuurlijk al lang dat MGP de eerste startrij ging bezetten, maar hield het liever voor je...
Is dat een garantie, dan? Christian Albers heeft er ook een tijdje wel te maken mee gehad, maar zit er ook geregeld naast en laten we het dan helemaal niet over Ronald van Dam hebben... Presentator bij Sport1, heeft eerder ook al F1 gedaan bij SBS en RTL, maar snapt er helemaal geen zak van....
En ja...ik heb 2,5 jaar lang sterk te maken gehad met de F1 dus ik weet redelijk waarover ik het heb.
Dat is inderdaad gewaagd.
Wie waagt zich aan een pronostiekje voor Monaco ?
Qualifying :
1.Hamilton 2. Rosberg 3. Massa 4. Webber 5. Alonso 6. Vettel 7. Grosjean 8. Sutil 9. Kimi 10. Di Resta & verrassing Bianchi naar Q2 door
Race :
1. Massa 2. Rosberg 3. Alonso 4. Vettel 5. Kimi 6. Webber 7. Sutil 8. Button 9. Di Resta 10. Hulkenberg ... 11. Bianchi