Ja, hoezo........Komt die niet van Auto Heida af ?
Ken je de auto, of is er iets wat ik moet weten (voordat ik er zelf achter ga komen )
Roel
Ja, hoezo........Komt die niet van Auto Heida af ?
Ze staat in ieder geval al in het foto-albumziet er leuk uit Roel!
Wil je hem nog inschrijven in het Giulia Register??
Inderdaad, jammer................................. voor het andere project!Leuk projectje! Eerst flink scheuren en ontpimpen En als dan straks de 1750 klaar is, gaten dichten en dan is dit de nette auto En natuurlijk ook de mooiste
Tuurlijk loopt dat een beetje vertraging op, omdat ik in de Super graag wil rijden zal ik hier eerst even wat technische gebreken (die altijd na verloop van tijd naar boven komen) herstelllen. Toch gaat de Bertone behoorlijk goed vooruit: Rik is aardig opgeschoten met het laswerk (helaas houdt zijn camera de foto's gegijzeld ) en zelf ben ik druk bezig met de wielophanging. Houd het project in de gaten, want er volgt deze week weer een update.HULDE!
Maar... ben je niet bang dat dit zo lekker rijdt dat je 1750-project vertraging oploopt?
Stel ons svp snel gerust met foto's van 'genormaliseerd' interieur, ik zit nog bij te komen van de schrik...
Tja euh...... niet het mooiste wat er is, maar die vier nieuwe banden gaan eerst op. Daarna zie ik wel verder. Ben er zelf inmiddels eigenlijk al wel aan gewend.Inderdaad, lekker! Maar eeeuh, de velgen?
Nee helaas niet, mijn Giulia is nog niet zover. Was het leuk ? Als ik de foto's moet geloven was er een aardige opkomst.Was jij er ook zondag???