Niet doen! Gewoon aan je TS gaan sleutelen........ (nou begrijp ik hoe het komt........)En toch slik ik liever een 3-tal spierverslappers dan een hele race uit te kijken.....
Nah.. dat 4 cilinder geneuzel heb ik achter me gelaten hoor. Best leuk om mee te beginnen, maar toch...Niet doen! Gewoon aan je TS gaan sleutelen........ (nou begrijp ik hoe het komt........)En toch slik ik liever een 3-tal spierverslappers dan een hele race uit te kijken.....
Vroege stoelendans....... Hoe eerder er "zekerheid" is dat ze ergens anders gaan rijden hoe fijner dat is voor de persoonlijke sponsoren. Het enige wat nu zeker is is dat beide mannen niet voor Minardi rijden volgend jaar. Dat Jordan echt doorgaat betwijfel ik sterk! Die zekerheid is er pas bij de eerste start van het jaar.....Waar ging dit topic al weer over...
Zou maar niet langs de Albert Heijn gaan dan als je ook nog plezier van je bier wilt hebbben...vrijdag flink inkopen
Behalve als je zoiets kunt regelen:Zou maar niet langs de Albert Heijn gaan dan als je ook nog plezier van je bier wilt hebbben...vrijdag flink inkopen
.