Iemand van hier?
Quelque un d'ici?Iemand van hier?
Kan mijn dochter geweest zijn. Auto wordt dagelijks gebruikt. Dus wel iemand van hier die niet zo attent isVanmorgen in Eersel een groene type 2 Spider. Ik denk dezelfde als die ik zo nu en dan in Eindhoven spot, mar blijkbaar niemand van hier?
Niet attent is een verkeerde uitdrukking hoor, ik rij dagelijks undercover dus verwacht geen zwaaihandjes terug.Kan mijn dochter geweest zijn. Auto wordt dagelijks gebruikt. Dus wel iemand van hier die niet zo attent isVanmorgen in Eersel een groene type 2 Spider. Ik denk dezelfde als die ik zo nu en dan in Eindhoven spot, mar blijkbaar niemand van hier?
Kan kloppen. Ik werk in woensel noord en rij iedere dag van waalre naar de C1000 aan het Nederlandplein via de A. Fokkerweg. Wisselend met een van de auto's.Niet attent is een verkeerde uitdrukking hoor, ik rij dagelijks undercover dus verwacht geen zwaaihandjes terug.Kan mijn dochter geweest zijn. Auto wordt dagelijks gebruikt. Dus wel iemand van hier die niet zo attent isVanmorgen in Eersel een groene type 2 Spider. Ik denk dezelfde als die ik zo nu en dan in Eindhoven spot, mar blijkbaar niemand van hier?
Gaat het om de Spider uit jouw onderschrift? Bouwjaar komt voor mijn gevoel wel redelijk overeen, ik had ooit een foto gemaakt toen ik de Spider spotte, maar heb deze inmiddels niet meer. Ik heb de Spider eerder op de A. Fokkerweg een paar maal gespot.
Iemand van hier?
Blauw glas was voor de widebody met airco. Inderdaad erg mooi zo, helemaal origineel ook.Rothem vanmiddag: mooie combi vond ik dit altijd; nero + blauw glas
Deze waarschijnlijk.Gespot door mijn vriendin omgeving Limbricht een witte berlina met een donker dak.