heeft een tijd geduurd maar de GTV6 geniet van de buitenlucht
Kan prima zonder helm.Helmpje op en rijden. Voorruiten zijn zo overgewaardeerd.
Zegt me zo even uit het hoofd niks....de krukas op R en de nokkenas aftekenig komen overeen klop dit
Zet de distributiekappen er maar eens op, zonder die grote doppen erop, dan zie je, dat ze wel ergens op slaan.aan de aandrijfwielen van de nokkenas zit ook een aftekenig maar die slaan nergens op en komen niet overeen met die op de nokkenas zelf
Gemeten tussen nokkenas en stoterbus, is 0,20 voor de uitlaat prima (fabrieksopgave 0,220 - 0,225 volgens mij, maar dat mag best wat krapper)en klopt het dat er 0.5 mm speling is op de inlaat
0.2 tussen nok en stoter van uitlaat
en 0.3 tussenstoter en uitlaatklep zelf
bedanktZegt me zo even uit het hoofd niks....de krukas op R en de nokkenas aftekenig komen overeen klop dit
Zet de distributiekappen er maar eens op, zonder die grote doppen erop, dan zie je, dat ze wel ergens op slaan.aan de aandrijfwielen van de nokkenas zit ook een aftekenig maar die slaan nergens op en komen niet overeen met die op de nokkenas zelf
Gemeten tussen nokkenas en stoterbus, is 0,20 voor de uitlaat prima (fabrieksopgave 0,220 - 0,225 volgens mij, maar dat mag best wat krapper)en klopt het dat er 0.5 mm speling is op de inlaat
0.2 tussen nok en stoter van uitlaat
en 0.3 tussenstoter en uitlaatklep zelf
0,43 volgens mij voor de inlaatzijde. 0,50 vind ik persoonlijk wat ruim..