Sluit me er bij aan hoewel er dus ook al namens mij gesproken is.Hij was leuk!
De organisatie wordt namens de berijders, en Bermit hemzelve uiteraard, bedankt!
Ben ook wel benieuwd of de foto een beetje gelukt is. Waar gaat die verschijnen?
Sluit me er bij aan hoewel er dus ook al namens mij gesproken is.Hij was leuk!
De organisatie wordt namens de berijders, en Bermit hemzelve uiteraard, bedankt!
Bij de Alfa-dealer in Geleen getankt, daarna tot aan het eindpunt en vanaf daar binnendoor naar Maastricht en daar na 196 km weer getankt: 34,51 liter LPG. Oftewel 1:5,68 Is ook weleens zuiniger geweest (en zo onbeschoft heb ik toch ook niet gereden dacht ik). Zojuist in Enkhuizen weer getankt: 36,06 liter na 266,6 km is 1:7,39 (ca overal toegestane snelheid+5 à 8 ).Ohja, @PM mag even zeggen hoeveel brandstof er verbruikt was tijdens de rit
Volgens mij reden we dit jaar wel een heel stuk steviger, vorig jaar was de rit veel korter en minder vragen (dus minder vaak heen en weer rijden ).Ben ook weer thuis (al 3 kwartier, eerst nog ff interieurtje uitladen).
Bij de Alfa-dealer in Geleen getankt, daarna tot aan het eindpunt en vanaf daar binnendoor naar Maastricht en daar na 196 km weer getankt: 34,51 liter LPG. Oftewel 1:5,68 Is ook weleens zuiniger geweest (en zo onbeschoft heb ik toch ook niet gereden dacht ik). Zojuist in Enkhuizen weer getankt: 36,06 liter na 266,6 km is 1:7,39 (ca overal toegestane snelheid+5 à 8 ).Ohja, @PM mag even zeggen hoeveel brandstof er verbruikt was tijdens de rit
Gekke is dat ik vorig jaar een verbruik had van 1:9! Vanaf Geleen puzzelrit + terugreis tot aan Utrecht.
Raar ding.
On-topic: zeker een mooie rit en de moeite waard, ondanks de afstand (totaalscore vandaag: 740 km)! Idd lekker rustig qua fiets- en voetvolk Organisatie, Coumans en Kozole bedankt.
@Taas: die foto wordt binnen nu en 2 weken gemaild naar het adres dat je bij inschrijving moest opgeven.
Ha ha je haalde me in op de weg van de planck (oude grensovergang) en je sloeg af naar links een smal weggetje in. Ik zat metHij was leuk!
Welke René ?Aha is dit de auto van Rene geweest?
Ik had het gevoel dat je kort langs reed, maar kan ook liggen aan het gebrul
kleur is geweldig
Leuke auto, goed dat ie op de weg is.Ik zou het NIET weten!
Vanochtend de ploaties aangetroffen in de meeldoos, waarvoor dank!