ma mei 27, 2013 22:56
Ach, m'n 156 GTA loopt gemiddeld 1 op 7, de 308 1 op 6, de 8.32 als ik héél beheerst rij 1 op 8, (meestal ook 1 op 6, dus..), zoek de verschillen & daar valt of staat het wat mij betreft niet (echt) mee. Ik ben eigenlijk wel een beetje (boel) old-school & Italio-chauvinistisch als het op auto's aankomt. Het kán toch niet, een suffe fransoos in zo'n Bella ? Da's karaktermoord !!! Net zo als een half Holden/GM blok. En ja, over een X-aantal jaartjes zal er door alle kruisbestuiving wel niets echt nieuw "originale" meer zijn, maar ik hou het zo lang mogelijk puur. Beter dan de BigBusso in m'n GTA wordt het toch nooit meer, en potverpillepap, wat stuurt een 75 TS-transaxle toch lekker !! Was het gevoel echt ff kwijt. Heb 'm sinds een kleine week, ze loopt op LPG/G3 en die 25% bijtelling over 1500 piek is ook ff andere koek. En/dus zou een 156 GTA Busso met trazione posteriore en transaxle qua looks, karakter en wegligging toch wel de ultime straat-Alfa zijn, niet ?? ( Ga DIE maar eens bouwen, meneer Alfa !!!) Beetje off-topic geraakt, maar toch !!