Maastricht F. Romanusweg vanmiddag; GT1300 '69
en 159's tête-à-tête (als ik t goed zeg)
Die rode Brievenbus komt uit Heerlen. Stond jaaaarenlang in de showroom van een autoverhuurbedrijf (Bastiaens? als ik me goed herinner) recvht tegenover het treinstation. Was al zo toen ik daar nog op de hogeschool zat (2002-2006)
Die zwarte 159's staan bij mij om de hoek. (ik woon onderaan andere kant van de Rechtstraat). mijn GTV niet zien staan? Stond ook in de buurt geparkeerd.
Die Brievenbus had ik niet eerder gezien, kwam en geen weer richting Borgharen of zo. Had een groen klavertje delta sticker op nummerplaat (mag niet van plisie). Die 159 stonden bij de kerk en ben de hele Rechtstraat afgelopen maar zag dit keer geen GTV. Moest in buurt zijn van Quatre Mori. Maar vorige keer wel je GTV gezien, strakke auto, precies goed. Iets verder dan jouw auto stond idd die nero 156 SW FL....met aanrijdingschade r.v.
> mij kwam ter ore dat auto's geparkeerd voor dat restaurant met dat blauwe licht binnen s'avonds, 2 panden verder dan van Dijk Advocaten met enige regelmaat worden bekrast of lekke banden hebben, maar alléén op die plek juist <
Ik heb mijn auto ('s) regelmatig daar voor de deur staan en is nog nooit wat gebeurd. In 6 jaar Wyck pas 1x een serieuze schaafwond en paar kleine putjes in de deuren. Maar hrb nog nooit een wuyo met een lekke band daar zien staan. *ff afkloppen*
Die zwatte 156 SW FL (met rood leer
) was eerst echt een prachtige auto maar wordt helaas.behoorlijk verwaarloosd. Is altijd vies en smerig en zitten ook veel krassen en nu ook een deuk in.
Vanavond (18:15u) nog gespot vlak onder Venlo, in noordelijke richting: een donkergroene 164 Super, kenteken begon dacht ik met 39.
Dibro wellicht?