Stond goed. Vreemd, maar zal het even in de gaten houden.Heb je wel het juiste emailadres in je profiel staan?had m'n instellingen op 'waarschuwen als er gereageerd is' gezet, maar er was nog niks binnengekomen.
Stond goed. Vreemd, maar zal het even in de gaten houden.Heb je wel het juiste emailadres in je profiel staan?had m'n instellingen op 'waarschuwen als er gereageerd is' gezet, maar er was nog niks binnengekomen.
Houdt er rekening mee dat je de dorpjes niet of heel slecht met de auto kan (mag) bereiken. Wij hebben toen een appartement gehuurd met parkeerplaats, anders kwamen we er niet in.Mooie tips mensen, dank!
Cinque Terra ook al goeie verhalen over gehoord, dus daar gaan we zeker even wat meer tijd voor uittrekken.
Iemand ook ervaring met campings? In kustplekken en binnenland?
Over Elba kan ik je heel veel vertellen, daar ben ik regelmatig te vinden. Laat maar weten als dat een serieuze bestemming wordt. Houdt er wel rekening mee dat de boot niet echt goedkoop is.Ja al rondkijkende zien die agriturismo plekken er erg ok uit. Het eiland Elba ook!
helemaal gelijk in overigens als je route door de tunneltjes rijd (geweldig) kom je op een gegeven moment bij kleine camping deiva marina ,van daaruit met de trein de andere dorpjes bezoeken en /of terugwandelen,is helemaal geweldig.Wat hierboven wordt gezegd ben ik het mee eens, niet perse voor Florance, maar wel voor de reis in het geheel, probeer niet teveel in een keer te proppen. Want ik zie langs de route nog heel veel mooie/leuke plekken die je niet aandoet nu. Ik zou eerder wat minder dingen plannen of een aantal dingen optioneel houden en dan op de plekken waar je bent wat meer tijd besteden. Dan doe je alles meer eer aan. De rest doe je dan gewoon volgend jaar.
Oh btw, ik weet niet of het al is gezegd maar: sla Pisa over, zwaar overrated. De toren kan je bij mooi weer net vanaf de snelweg zien en meer is het ook niet, was zeker niet de moeite waard van de stad in rijden, parkeren, etc. De rest van de stad is niks bijzonders.
In plaats daarvan zou ik naar "La Spezzia" gaan (iets noordelijker) en Cinque Terra bezoeken, persoonlijk staat dit heel hoog in op mijn mooiste plekjes van Europa lijstje. Het ligt midden tussen Genua en Pisa en daar alleen kan je al 3-5 dagen besteden (als je van wandelen houdt).
Wij hadden een appartement in Riomaggiore, super aardig vrouwtje, bizar mooi uitzicht over zowel het dorp als de zee, voor 100 euro per nacht met een groot balkon (hoog seizoen) en dat was incl parkeren. Van daaruit een paar dagen abbo op de boot genomen en gaan lopen/eten/chillen etc. Neem dan ook de moeite om niet alleen de 5 dorpen maar ook net de omgeving er omheen te bezoeken.helemaal gelijk in overigens als je route door de tunneltjes rijd (geweldig) kom je op een gegeven moment bij kleine camping deiva marina ,van daaruit met de trein de andere dorpjes bezoeken en /of terugwandelen,is helemaal geweldig.Wat hierboven wordt gezegd ben ik het mee eens, niet perse voor Florance, maar wel voor de reis in het geheel, probeer niet teveel in een keer te proppen. Want ik zie langs de route nog heel veel mooie/leuke plekken die je niet aandoet nu. Ik zou eerder wat minder dingen plannen of een aantal dingen optioneel houden en dan op de plekken waar je bent wat meer tijd besteden. Dan doe je alles meer eer aan. De rest doe je dan gewoon volgend jaar.
Oh btw, ik weet niet of het al is gezegd maar: sla Pisa over, zwaar overrated. De toren kan je bij mooi weer net vanaf de snelweg zien en meer is het ook niet, was zeker niet de moeite waard van de stad in rijden, parkeren, etc. De rest van de stad is niks bijzonders.
In plaats daarvan zou ik naar "La Spezzia" gaan (iets noordelijker) en Cinque Terra bezoeken, persoonlijk staat dit heel hoog in op mijn mooiste plekjes van Europa lijstje. Het ligt midden tussen Genua en Pisa en daar alleen kan je al 3-5 dagen besteden (als je van wandelen houdt).