Kreeg vandaag een sms van Jorn dat hij druk is met de GTV6. Hij is nu voor bijna 100% kaal. Ook de draaiende delen zijn bijna allemaal kaal. Op het dak zaten zeker 10 lagen lak en ook op de motorkap een 9 lagen geloof ik. Ben even kort wezen kijken, maar heb geen foto's kunnen nemen omdat de telefoon leeg was Gelukkig heeft Jorn allemaal foto's gemaakt en gaat deze naar mij mailen. Geeft mij een goed gevoel dat ik nu zie dat er al zoveel schuurwerk is gedaan en dat hij misschien redelijk snel de eerste laag krijgt en dat men dan kan gaan plamuren.
Wel een erge tegenvaller is de bestuurdersdeur. Moet ik een andere voor vinden (al weer) Deze heeft zoveel plamuur dat men het er overeens is dat deze niet hergebruikt moet worden. Wel erg balen, want totaal geen roest op deze deur. Verkopende partij had dit ook niet kunnen weten en treft dus geen blaam. We hebben goed de deur samen bekeken, maar dit was domweg niet te zien. Pas bij het strippen en dichtlassen van de deur (daar waar de strips waren bevestigd) kwam er wel plamuur bloot, maar we dachten dat het nog wel mee zou vallen voor de rest. Dus niet. Men melde mij dat je dit weer gaat zien als de auto klaar is en dit zou erg zonde zijn. Dus maar eens kijken naar een derde deur cry.gif
Groet Jeroen.