Ja,ik weet het,er zijn zoveel factoren,maar ik kom steeds dichterbij de oplossing,
De auto is overigens een spider III QV van 1987 dus is een 115 motor met Bosch ontsteking,volgens het wphb tot op de letter de juiste en origineel
met vacuumvervroeger,ik had wel aparte meetpunten op alle uitlaatbochten maar na een breuk in nr 1-4 is er een ingekomen zonder dus dat
gaat niet meer.
Die sproeiers heb ik stuk voor stuk tegen het licht gehouden na een nachtje weken in de carburateurreiniger en vervolgens doorgeblazen met 8 bar,
alle mengselschroeven zijn er wel uit geweest en doorgeblazen,nieuw o-ringetje erop en met een klein beetje vettigheid weer gemonteerd.
Als ik de vacuummeters aansluit staat alles keurig synchroon,ik bedoel met de luchtcorrectieschroeven die kleine jongens die naast de mengselschroeven
zitten en bij mij verzegeld zijn,zouden die invloed kunnen hebben?
gr,Frans