![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Voor 0-100 heeft meer vermogen geen zin meer voor hem, hij wordt alleen maar langzamer dan door meer wielspin.
Bedankt KeesMooi project, ben benieuwd naar het eindresultaat! Al een streefdatum in gedachten?
Maat van me zegt dat er eentje in zijn dorp rijdt "hij blaft" zei hijVriend van mij heeft op het moment 440 pk in zijn golf 2 16v Turbo met voorwielaandrijving. In de eerste 2 versnellingen heb je geen grip maar vanaf de derde versnelling gaat hij wel heel hard vooruit.![]()
Voor 0-100 heeft meer vermogen geen zin meer voor hem, hij wordt alleen maar langzamer dan door meer wielspin.
Wat wil je met 440pk?! Trouwens, 16v? Hij haalt het dus uit een vierpitter? Niet een R32 blok?De Golf gaat in iets van 6 sec naar de 100. Maar de 120 naar de 270 is veel indrukwekkender, ding blijft er maar als een dolle aan trekken.![]()
1.8 16v inderdaad. Gaat binnenkort naar 550 pk als het nieuwe uitlaatspruitstuk klaar is.Wat wil je met 440pk?! Trouwens, 16v? Hij haalt het dus uit een vierpitter? Niet een R32 blok?
Haaaaawly fak, multi stage turbo's?1.8 16v inderdaad. Gaat binnenkort naar 550 pk als het nieuwe uitlaatspruitstuk klaar is.Wat wil je met 440pk?! Trouwens, 16v? Hij haalt het dus uit een vierpitter? Niet een R32 blok?Zit wel wat geld en know-how in die motor.
![]()
R32 turbo is de broer van een andere vriend van mij aan het bouwen, die krijgt zo'n 700 pk... Komt in een Jetta 1 die we ombouwen naar 4Motion.
Ik hoor via via dat jij ook een compressor hebt icm een wide band lambda?Wordt een dik blok icm de rotrex! Ga je veel plezier van hebben! Mooie opbouw.