Mooi project, ben benieuwd naar het eindresultaat! Al een streefdatum in gedachten?
Bedankt Kees
Volgende week rijdt 'ie.
Zit alleen nog met wat ik met tunen moet doen.
Twee partijen benaderd waarbij ik het gevoel heb van een portemonnee op wielen te zijn.
Ik wil iemand waar ik het goed mee kan vinden & met mij meewerkt in dit project, niet van
"kom maar voor de GTA curves" & daarna: "Zien we dan wel, kom maar met je auto, duurt de hele dag, €900 afrekenen, sleutels, klaar" .
Nu zit er software van Stephan (Squadra tuning) in + QV buizen, afijn, als ik jullie technische know how tussen de regels lees
hoef ik het niet uit te leggen.
Ik denk dat ik tot die tijd mijn 2.5 LMM en (standaard) luchtdoos erin hou. Ik weet niet hoe 'ie zal reageren op de GTA LMM. Heb een (overgenomen) GTA luchtdoos & Pipercross nog liggen, ik zou het eventueel even kunnen proberen.
Ik wil wel het liefst ME2.1 behouden, gezeik en kosten andere chipdoos zit ik niet op te wachten. Als mijn gevoel klopt, zal de ME2.1 zonder die kat kerstboom van de ME7.3.x & 2.5 spruitstukken harder lopen.
Rotrex hoop ik eind v/h jaar te kunnen bekostigen.
Ik ga het in Warsaw halen bij Alfaclub.pl, Mijn vrouw is Poolse, ik kan na 15 jaar een aardig woordje meelullen daaro.
Gaat natuurlijk naast de supercharger kit ook wat meer op de rekening zoals andere injectoren, inlaat traject (maar die kan ik evt. zelf wel op maat fabriceren/lassen) + intercooler uiteraard. En dan opnieuw tunen, of course
.
Maaarrrrr, het is wel super leuk & heb ik eindelijk een auto die voldoende vermogen heeft om mij aan te kunnen
Sanity not included.