Matteo, pb!
Grtz,fRank
Ik wil het ook wel ergens komen halen en naar toe brengen als het niet overdreven ver van hier isGezocht, iemand die vanuit Enschede of Nijmegen, richting Peer(België) rijd.
En dan vanaf mij, 1 thuiskomertje mee wilt nemen naar Peer om vervolgens 1 16inch velg mee terug te nemen naar mij...
Ik wil het ook wel ergens komen halen en naar toe brengen als het niet overdreven ver van hier isGezocht, iemand die vanuit Enschede of Nijmegen, richting Peer(België) rijd.
En dan vanaf mij, 1 thuiskomertje mee wilt nemen naar Peer om vervolgens 1 16inch velg mee terug te nemen naar mij...
Beiden halverwege?Ik wil het ook wel ergens komen halen en naar toe brengen als het niet overdreven ver van hier isGezocht, iemand die vanuit Enschede of Nijmegen, richting Peer(België) rijd.
En ik wil het ook nog wel komen brengen als het niet overdreven ver is van hier....
Gezocht, iemand die vanuit Enschede of Nijmegen, richting Peer(België) rijd.
Haha dat hoop ik ookGezocht, iemand die vanuit Enschede of Nijmegen, richting Peer(België) rijd.
Zojuist geregeld Maarten bedankt en ik hoop dat je de thuiskomer nooit hoeft te gebruiken
Hoe groot zijn die borden? Als ze in een 159SW passen kan ik op werkdagen tot Ridderkerk/Barendrecht komen. Is niet zo heel ver, maar misschien heb je er wat aan.Oke, hier gaan we weer!
Kan er iemand 2 x 75 presentatie borden en een 75 vlag vanuit Hazerwoude-Rijndijk meenemen tot wat dichter bij Peer (B)?
Ik zou zeggen, gewoon als een pakketje versturen. (ik heb evt een NL adres waar het heen kan, waarna ik het weer naar Balen mee zou kunnen nemen).