doenPaar nieuwe ringetjes in de pomp. Een was er ingescheurd. Dus hopelijk vh weekend de volle laaddruk. Ook nog een lekkage in een las ontdekt in t inlaatspruitstuk dus ik ben optimistich. Hopelijk nu 0.7 bar.
Maar nu t volgende. Vind eigenlijk dat ie er net wat te tammetjes uit ziet. Dus heb ik t volgende in paint geknutseld.
Dit gaat t denk ik worden. Niet te maar net wat meaner en dat kan ie wel gebruiken.
Idd, de eerste 75 America waarvan wordt gezegd dat de bak te kort is....Opzoek naar een 2,4TD bak dus?
Stuurpomp gefixed. Die is nu lekker droog. Maaar .... de motor lekt nog steeds wat olie.
Nou zou t er natuurlijk aan kunnen liggen dat de caterdruk wat hoger als standaard is en ik aan een grotere diameter carter ventilatie toe moet.
Van het weekend voor de eerste keer de 0.6bar gehaald tot aan de begrenzer. T komt er op neer dat ik een langere 5 nodig heb. Op de autobahn rijdt je hem zonder moeite de begrenzer in.
Nog MEER als genoeg over!
Op 6250. Niks aan gewijzigd.Stuurpomp gefixed. Die is nu lekker droog. Maaar .... de motor lekt nog steeds wat olie.
Nou zou t er natuurlijk aan kunnen liggen dat de caterdruk wat hoger als standaard is en ik aan een grotere diameter carter ventilatie toe moet.
Van het weekend voor de eerste keer de 0.6bar gehaald tot aan de begrenzer. T komt er op neer dat ik een langere 5 nodig heb. Op de autobahn rijdt je hem zonder moeite de begrenzer in.
Nog MEER als genoeg over!
Hoe hoog staat je toerenbegrenzer dan?
Gr
DJ
Die sw van vanmiddag? kwam teminste een blauwe 156 tegen die zwaaide. En aangezien ik bij jullie in de buurt wasVolgens mij was ik met onze Azzuro Gabbiano 156 SW, maar zou ook zomaar de Zwarte Punto Sporting geweest kunnen zijn. Ik sta daar meestal rond 7.50u, het is bijna altijd ellende daar.
OK, 6250 is trouwens al hoger dan standaard L-jet america begrenzer. Daarom vroeg ik het.Op 6250. Niks aan gewijzigd.Stuurpomp gefixed. Die is nu lekker droog. Maaar .... de motor lekt nog steeds wat olie.
Nou zou t er natuurlijk aan kunnen liggen dat de caterdruk wat hoger als standaard is en ik aan een grotere diameter carter ventilatie toe moet.
Van het weekend voor de eerste keer de 0.6bar gehaald tot aan de begrenzer. T komt er op neer dat ik een langere 5 nodig heb. Op de autobahn rijdt je hem zonder moeite de begrenzer in.
Nog MEER als genoeg over!
Hoe hoog staat je toerenbegrenzer dan?
Gr
DJ