Ziet er goed uit Jeroen!
Het is echt een berg werk om zo'n koets strak te trekken!
Maar en vakman draait zijn hand er niet voor om!
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
En dan begint het leuke werk het opbouwen!
gr Jan
Opgelost, gewoon tot 10 tellen en je hebt 8 foto's en een blije vrouw. chagerijnIk ben de laatste tijd niet zo kwaad geweest. Heb ik zeer moois om te laten zien en dan gaat het niet. Via photobucket krijg ik de link niet gecopieerd enz enz.
Tot 10! heb wel tot 100 geteld, maar ben nog opgefokt. Maar mooi dat je deze nu even plaatst. Heb er nog meer, maar dit gaat gewoon niet lukken.Opgelost, gewoon tot 10 tellen en je hebt 8 foto's en een blije vrouw. chagerijnIk ben de laatste tijd niet zo kwaad geweest. Heb ik zeer moois om te laten zien en dan gaat het niet. Via photobucket krijg ik de link niet gecopieerd enz enz.
Opgefokt?Tot 10! heb wel tot 100 geteld, maar ben nog opgefokt. Maar mooi dat je deze nu even plaatst. Heb er nog meer, maar dit gaat gewoon niet lukken.Opgelost, gewoon tot 10 tellen en je hebt 8 foto's en een blije vrouw. chagerijnIk ben de laatste tijd niet zo kwaad geweest. Heb ik zeer moois om te laten zien en dan gaat het niet. Via photobucket krijg ik de link niet gecopieerd enz enz.