Die is van mij ja, kom de volgende keer gewoon langs joh, ik ben die kale (als mn vader erbij is, de Kale junior ). Mooie GT, ik had beide auto's al vaak zien staan daar.Aha dan was die Lancia Kappa dus van jou? Die heb ik wel gezien . Ik zei nog tegen m'n vriendin, gaaf ding zo'n Kappa Coupé. De GT die er stond was van haar trouwens.
Ik ben blij dat de vloer mooi is geworden. Dat huis is trouwens van een jeugdvriend van me geweest.
d'r zijn er minder dan 3300 geproduceerd, dus het is een zeldzame auto inderdaad. Tenzij je op de lijn Hilversum - Enschede was, heb je die van mij niet gezien gisteren denk ik.Kappa Coupé, zijn er maar weinig van dacht ik. Maar op één middag, 1 licht blauw metallic (beetje baby blauw, 1 x groen metal (zelfde als 155?) en 1 wijnrood metallic.
Kan het zijn dat ik jou dan ook heb zien rijden op zaterdag 6 juli. Tussen Driebergen en Odijk, net voorbij het tuincentrum richting Odijk ergens in de middagd'r zijn er minder dan 3300 geproduceerd, dus het is een zeldzame auto inderdaad. Tenzij je op de lijn Hilversum - Enschede was, heb je die van mij niet gezien gisteren denk ik.Kappa Coupé, zijn er maar weinig van dacht ik. Maar op één middag, 1 licht blauw metallic (beetje baby blauw, 1 x groen metal (zelfde als 155?) en 1 wijnrood metallic.
Grappig, die vraag kreeg ik eerder uit die regio, maar nee. Toen was ik op vakantie en stond de auto achter slot en grendel.Kan het zijn dat ik jou dan ook heb zien rijden op zaterdag 6 juli. Tussen Driebergen en Odijk, net voorbij het tuincentrum richting Odijk ergens in de middagd'r zijn er minder dan 3300 geproduceerd, dus het is een zeldzame auto inderdaad. Tenzij je op de lijn Hilversum - Enschede was, heb je die van mij niet gezien gisteren denk ik.Kappa Coupé, zijn er maar weinig van dacht ik. Maar op één middag, 1 licht blauw metallic (beetje baby blauw, 1 x groen metal (zelfde als 155?) en 1 wijnrood metallic.
Zag toen ook een licht blauwige Kappa Coupé rijden.
Andere plek, de lichtblauwe zag ik in buurt airport Maastricht. Was diezelfde al eens eerder tegengekomen. Was een zusje van de jouwe dus...d'r zijn er minder dan 3300 geproduceerd, dus het is een zeldzame auto inderdaad. Tenzij je op de lijn Hilversum - Enschede was, heb je die van mij niet gezien gisteren denk ik.Kappa Coupé, zijn er maar weinig van dacht ik. Maar op één middag, 1 licht blauw metallic (beetje baby blauw, 1 x groen metal (zelfde als 155?) en 1 wijnrood metallic.