Correctie: morgen starten,...
Waarom begrijpen ze op mijn werk niet dat ik geen tijd heb voor werk ;D
Iig te moe om een last minute check uit te voeren & ik kan 1 kabeltje niet plaatsen. Ik moet ook nog carterontluchting slangen maken.
>£**%# welke was deze nou voor??? Is geen massa....hopelijk niet startmotor...., maar niet logisch.
+12v piepen doet ook niets...
Ik zal morgen een vrije dag opnemen en ongestoord wakker alles afmonteren voor eerste startup. Nu ff geen fouten, kan de zaak altijd nog opblazen ;D
Windtunnel helemaal bij Tuynder speciaal gehaald à €21...past ie niet... Schroefgaten anders dan deze 147 koeler. €$$>* it, dan maar zonder. Past de filter/droger weer, hoef ik de bumper niet te modificeren ook.
Nog een conversie mod: koelspiraal stuurolie die de 2.5 heeft en de GTA niet (ook een koeler meen ik) heb ik naar links verplaatst.
Jantje Pettemans gesproken, schijnt dat de lange buizen in de bumper veel koelen omdat ze vol in de rijwind zitten. Nou Giovanni, ik heb erover nagedacht, ik monteer de buizen weer dadelijk en trek gewoon slangen helemaal terug van rechts naar links (of buizen als ik me flippy voel ;D ). Wat dacchie daarvan?
Hajje niet verwacht hé? Simpele en effectieve oplossing krijg je zo van me terug
Kan je dadelijk in Italië sturen wat je wilt om ze gek te maken met je V6 & valt de zaak niet meer uit
Irritant,....intake slang gescheurd....weer geld....
Iemand een goeie gebruikte nog liggen?
Volgend jaar moet ik toch de gehele intake vervangen voor de Rotrex....
Weet je wat? Oh Cooeeehoooen ;D
Nog een assortiment steuntjes uitzoeken,...mijn lievelingsklusje....not. Hoort erbij.
Sanity not included.