Niet om het een of ander, maar dat is echt zwaar onverantwoord met een kooi in je auto...geen kreukelzone en zo...Gaaf, ik ga kijken hoe ik de kinderstoel het beste in de racer ga krijgen.
Oh ja, en de onboard camera natuurlijk op hem gericht B-)
Ik snap je bezorgdheid, Patrieck. Het gaat hier echter om rijden op het circuit met aangepaste snelheid. Het heet niet voor niets Bambino.Niet om het een of ander, maar dat is echt zwaar onverantwoord met een kooi in je auto...geen kreukelzone en zo...
In die klasse wordt vogens de Spettacolo-site rustig over het circuit gereden, het gaat niet om de snelheid maar om de ervaring. Ik denk dat de route naar het circuit onveiliger isNiet om het een of ander, maar dat is echt zwaar onverantwoord met een kooi in je auto...geen kreukelzone en zo...Gaaf, ik ga kijken hoe ik de kinderstoel het beste in de racer ga krijgen.
Oh ja, en de onboard camera natuurlijk op hem gericht B-)
Da's nieuws, of niet?Heb je wel eens een korte film gezien? Heb je er wel eens eentje gezien die in 48 uur is gemaakt? Niet? Ze noemen deze films 48 Hour Films. De 48 Hour Filmcompetitie geldt per stad – in Nederland zijn er vijf deelnemende steden en deze strijkt in augustus in Rotterdam neer. Wij van RED Raceteam maken er één en vragen even om de aandacht. In het weekend van 23 tot en met 25 augustus willen wij excelleren. Daarvoor hebben wij Circuit Park Zandvoort als opnamelocatie, we hebben 1000 Alfa Romeo's ter beschikking, dit omdat Club Alfa Romeo Bezitters meehelpt.
Met zoveel Alfa's in je onderschrift????????? En die SZ uit je avatar mag toch zeker wel van stal voor zo'n gelegenheid....Als registerleider aanwezig maar met mijn Jaguar.
en weet je wel hoe onhandig dat is? Dan staat die Jaguar voor de tunnel... Bovendien zijn er denk ik wel wat mensen nieuwsgierig naar die 145 van je.Als registerleider aanwezig maar met mijn Jaguar.