RB bij nissan staat voor Race Bred geloof ik (weten we meteen ook waar IB voor staat bij IB-Groep )
Yuri
Dragracen dusDragracen...?? Laat ons niet langer in spanning en vertel alsjeblieft eens wat meer over
het project. Ik denk dat je de eerste bent in Nederland die met een Alfa zal dragracen
en ben wel behoorlijk benieuwd naar de plannen en mod's.
RB is absoluut een Nissanblok. Maar of de R voor race staat betwijfel ik... er is ook een RD ... Race Diesel?? naaah...nee!RB bij nissan staat voor Race Bred geloof ik (weten we meteen ook waar IB voor staat bij IB-Groep )
Yuri
RB is absoluut een Nissanblok. Maar of de R voor race staat betwijfel ik... er is ook een RD ... Race Diesel?? naaah...nee!RB bij nissan staat voor Race Bred geloof ik (weten we meteen ook waar IB voor staat bij IB-Groep )
Yuri
Samen met de SR motor van Nissan de absolute top in de 2fast2furios wereld!
Beesten van motoren!!!
Een RB trekt een 75 in 6 seconde door de 1/4 mijl en gaat dan nog stevig door
Cool. Stuur die foto's maar naar mij, dan zal ik ze hier wel plaatsen.Afgelopen week-end heb ik een Giulietta 116 te koop zien staan, was gebouwd voor de
dragrace, ding zag er niet uit maar had wel een V6 met 2 turbo's onder de kap
Heb er volgens mij nog een fotootje van, indien iemand interesse heeft om deze te zien ??? wil ik de foto's wel mailen, lukt me nml zelf niet om ze te plaatsen.