Hmm nog niet zo een heel gek ideeWanneer komt dit alles in boekvorm ??
Te krijgen? Die hoor je te hebben! Lees al vanaf het begin vrolijk mee en zag laatst aan m'n verzameling clubpasjes dat ik 10 jaar lid ben! Als je terugleest in de eerdere KB's (voor nr. 77) dan is dat toch wel een kale boel! Nu een ware schat aan informatie!zijn die nog te krijgen ? (78 en 79)
Ben nog maar donateur sinds een jaarTe krijgen? Die hoor je te hebben!
hoef je je niet voor te schamenBen nog maar donateur sinds een jaarTe krijgen? Die hoor je te hebben!
mooi !Prima ! Loopt nog altijd even mooi als toen ik 'm kocht.
En dat "gasgeven bij remmen" is ook opgelost intussen (buitenkabeltjes iets langer gemaakt)
'k ga wel eerstkomende de inlaatrubbers vervangen, vertonen reeds fijne haarscheurtjes. (had ik eigenlijk al moeten doen ) Zijn nog wel gasdicht momenteel, maar beter voorkomen dan genezen
Zeker geen gek idee. Waarom is dat niet haalbaar? Dat kan toch geregelt worden bij de drukker waar ook het klaverblaadje gedrukt wordt? Het hoeft toch geen gebonden luxe editie te zijn? Er zijn vast meer liefhebbers die daar belangstelling voor hebben. Ik heb ook niet alle edities.Hmm nog niet zo een heel gek ideeWanneer komt dit alles in boekvorm ??
Kweet niet of de drukkert al de KB copij ergens opslaat; zo ja is het mi niet zo'n toer om het op papier te krijgen (kerstbijlage???)Zeker geen gek idee. Waarom is dat niet haalbaar? Dat kan toch geregelt worden bij de drukker waar ook het klaverblaadje gedrukt wordt? Het hoeft toch geen gebonden luxe editie te zijn? Er zijn vast meer liefhebbers die daar belangstelling voor hebben. Ik heb ook niet alle edities.Hmm nog niet zo een heel gek ideeWanneer komt dit alles in boekvorm ??