Klinkt bekend....Rond 15.15 uur een groene berlina die vanaf Schiphol oost richting Badhoevedorp reed.
In welk vehikel bevond u zich?
Klinkt bekend....Rond 15.15 uur een groene berlina die vanaf Schiphol oost richting Badhoevedorp reed.
Die zilvergrijze met bumers in kleur en Zender Milano velgen? Zo ja, iemand van hier idd. (niet van mij)Gisteren op de parkeerplaatsen rond de Nurburgring: een zilvergrijze gtv6 en een Sud Sprint plus. Vast van mensen hier.
...... Alfetta sedan...... ? (die is ook van iemand van hier hahaha)Ja zaterdag waren wij ook aanwezig. Hebben wel meer Nederlandse Alfa's gezien (Spiders, Giulia, Bertones) .
Denk Erik,pinin 01 op het forumVanmorgen afslag raamsdonksveer een gele spider 916. Bestuurder leek duim op te steken, naar mijn bruine 'Mauro' 33. Iemand van hier?
Lijkt me sterk aangezien dat zijn vakantie auto is Hij was zondag wel bij de oldtimer rit in Deurne met de bertone gt en spider. Tevens nog 2 spiders aanwezig en wij met de bertone dus een aardige alfa opkomst!Denk Erik,pinin 01 op het forumVanmorgen afslag raamsdonksveer een gele spider 916. Bestuurder leek duim op te steken, naar mijn bruine 'Mauro' 33. Iemand van hier?