TurboMarc
Guru
Guru

RE: Squadra Italia SuperRaceWeekend 17-18 augustus Zandvoort

zo aug 18, 2013 06:03

Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

FO
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo aug 18, 2013 11:50

Motorisch niet helemaal lekker Marc? Klinkt alsof ie niet lekker toeren maakt? Wel een gave helm trouwens :lol:
Succes vandaag.

stephen
Guru
Guru

zo aug 18, 2013 12:07

leuk Mark ;-)

benieuwd hoe die films er volgend jaar gaan uitzien, als je met je Evo racer de baan opgaat 8)

krijg er zin in om volgende week met SS weer sportklass te rijden, na het zien hiervan
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 '70
Berlina 1750 TS '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
916 spider 2.0TS
156 GTA 2002

vw spijlbus '64 variant '72 T5 2006
scarb 5082

TurboMarc
Guru
Guru

zo aug 18, 2013 18:37

Motet is idd niet ok. In de regen had ik er minder last van.. filmpje volgt..
Scarb# 00072

Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

zo aug 18, 2013 22:52

Weekendje om in te lijsten !! Alleen zondagochtend was het ff "herfst" , en werd m'n bange vermoeden bevestigd dat je (ik..<grijns> ) met stokjeoude Toyo Trampio's in de regen nagenoeg niets meer te vertellen hebt achter het stuur. Race 3 en 4 compenseerden echter méér dan voldoende ! Weer lekker gummen op de slicks, en met name in race 4 een paar lekkere close racing momenten gehad met Cees (tjissus, wat maakt hij een wereldstarts.. Afterburner aan boord, of iets met Nitro/lachgas op zo ???) en Wijnand. Lekker kleven/stuivertje wisselen en een "hairy moment" bij het ingaan van het Scheivlak maar alles is heel en ongebutst gebleven. Wijnand moest er na twee jaar ff inkomen maar dat deed 'ie sneller dan z'n turbo !

Zaterdagavond lekker ge BBQ't op de paddock en tussen de eet-bedrijven door nog een bakkie gedaan. Nee, geen koffie, maar het schakelbakkie van Hans. Op Wijnand's aanhanger/rijplaten en onder de bezielende sleutel-leiding van Cees (die toch driekwart van de credits verdient) kon Hans toch nog wat rondjes maken op zondag, niet allemaal, want er bleken nog wat meer pechduivels verstopt in de Juul.

Anyway: reuze geslaagd en gezellig Super Race Weekend, (de thuisblijvers hebben wel iets gemist !) klein kleurtje gekregen én 40 punten bij elkaar geharkt !! :)
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Niels
Guru
Guru

zo aug 18, 2013 23:34

De punten zijn je meer dan gegund Emile ;)

Mooi dat het een geslaagd weekend was!
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

TurboMarc
Guru
Guru

ma aug 19, 2013 07:39

Scarb# 00072

Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

bralfa
Guru
Guru

ma aug 19, 2013 08:44

Marc, dat vuistje op 8 min nogwat... GRRRRRR

Wel super gereden! Ondanks 2x een grindbak finish een fijn weekend gehad. Zeker race 3 een superstrijd geleverd met de gele 147jtd (engelsman) en de giulia van armando (ASO). Van de 10 ronden durende race ze konstant naast en achter me gehad... Race 4 was ook niet verkeerd, alleen heb ik de hiervoor genoemde strijdmakkers helaas moeten laten gaan. De snelheid was eruit.... Heren en dames, bedankt voor een super race weekend. Leuke tijd op en naast de baan weer!!!
Shut up and ride!

TurboMarc
Guru
Guru

ma aug 19, 2013 09:13

Bas, heerlijk als een plan lukt :lol:
Ff links prikken, ff rechts kijken. Jij kijkt in de spiegels en mist je rempunt :twisted:
Scarb# 00072

Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Squadra Italia SuperRaceWeekend 17-18 augustus Zandv

ma aug 19, 2013 09:20

Thanks Niels !! De insteek was enigszins "langszij" te komen mbt de punten, en da's ondanks een magere regen-race (dat heb je als je je daarop onvoldoende voorbereid) best wel aardig gelukt.. Geeft iets minder "knikkende knieën" voor de finale ! :mrgreen:

wijn+kit
Full Member
Full Member

ma aug 19, 2013 10:38

En als je het in de laatste race af moet leggen tegen mijn kermit,
moet je de laatste wedstrijd wel erg goed je best gaan doen!
Punten krijg je niet zomaar, moet je wel wat voor doen!

Een top weekeind gehad na 2 jaar afwezigheid!!!
Super gezellig!
Race 2 verkloot, slechte start vanaf plek 2, stond nog te slapen , kwam door tijd stip dat we moesten rijden, 9 uur
is erg vroeg op de zondag! Dan nog de gok genomen om op straatbanden te gaan rijden, weer wat geleerd. 10e geeindigd.
Race 3 wereld start, vanaf de 10e plek naar plerk 3, weer 2e achter Emile, die nog een paar maatjes te snel is.
Laatste race, redelijke start achter Cees en Emile aan, Cees viel helaas uit, na heel veel stuivertje te wisselen kwam ik Emile voorbij
en reed op plek 1. Joepie, Ik dacht dat ik het niet kon houden, maar wist toch nip te winnen.
alfetta-turbo racer
gtv-turbodelta racer in opbouw

HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice

ma aug 19, 2013 12:43

Dag 1: Lekker gereden. In de warmup mijn nieuwe toyo's ingereden (bleken achteraf op maar liefst 2,5 bar te staan, was vergeten de druk omlaag te doen, maar ze hadden merkbaar meer grip). De 1e race weer op mijn yoykohama's gereden. Dappere poging gedaan Hindrik in de 33 bij te houde, helaas verreemde ik me al vrij snel en was toen de aansluiting kwijt.

Dag 2: De 2e race (1e van de van de dag) was de baan nat. Op eieren moeten rijden op mijn yokohama's (denkennde; had ik nu mijn michelin straatbanden maar meegenomen, die doen het echt beter in de regen), maar op de baan gebeleven. 3e race lekker gereden, bijna mijn snelste ronde verbeterd. 4e race ging voor mijn gevoel beter, helaas wees de snelste ronde wat anders uit.

Ik heb ook geen vertrouwen in de hele zachte achterkant van mijn auto nu, met de originele bertone veertjes ipv de alfaholics veren, dat helpt ook niet. De boel is me veel te wiebelig. Gelukkig groeien de veren hier aan de boom (veel mensen vervangen veren op hun straatauto voor stuggere en geven de oude weg, waarvoor dank) en zit er inmiddels een set stuggere veren onder, moet nog wel een heel klein stukkie af (centimer of 2).

Allemaal weer bedankt voor de gezelligheid en de tips. Over 5 dagen het spettacolo sportivo, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Oh ja en nog complimenten voor de rijders in de sportklasse, ondanks (of miscchien wel dankzij) het grotere snelheidsverschil dan de mazda's, halen ze veel netter in en gunnen de langzamere rijder ook een stukje baan.

Niels
Guru
Guru

ma aug 19, 2013 17:27

Thanks Niels !! De insteek was enigszins "langszij" te komen mbt de punten, en da's ondanks een magere regen-race (dat heb je als je je daarop onvoldoende voorbereid) best wel aardig gelukt.. Geeft iets minder "knikkende knieën" voor de finale ! :mrgreen:
Haha, deze marge is normaal gesporken niet meer in te lopen hoor :P

Maar van mij een bewuste keuze geweest dit weekend niet te rijden, net als Assen eerder het jaar :P

Des ondanks zal ik de laatste races goed me best doen je achter me te houden ;)
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Hylke
Moderator
Moderator

ma aug 19, 2013 20:16

Marc, dat vuistje op 8 min nogwat... GRRRRRR
Tsja en drie bochten later heeft karma hem alweer ingehaald :lol:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

di aug 20, 2013 10:54

Haha, deze marge is normaal gesporken niet meer in te lopen hoor :P

Maar van mij een bewuste keuze geweest dit weekend niet te rijden, net als Assen eerder het jaar :P

Des ondanks zal ik de laatste races goed me best doen je achter me te houden ;)
Zit een kans in dat de eerste drie plekken van het seizoen 2013 door Giulia Supers worden bezet, en dat zou ik toch wel hééél errug gaaf vinden !! Straks wil iedereen weer in zo'n ding rijden, en gaat het Squadra Bianca uit de as herrijzen ?? Let the good (old) times roll !! ( The Cars )

Terug naar “Racen - Algemeen”