do aug 22, 2013 18:52
even voor de goede orde: wij hebben in het verleden met elkaar afgesproken dat alleen de in de eigen DNRT kalender opgenomen races, dus Auto A-Auto B afhankelijk waarvan SI deel uitmaakt, voor de puntentelling van het SI kampioenschap tellen. ik denk dat we die discussie niet opnieuw gaan voeren. al helemaal niet een paar dagen voor een evenement. Dat de DNRT dit organiseert , waarmee het een nationaal evenement wordt, heeft een aantal praktische voordelen mn voor SI rijders die gene geldige keur op diverse zaken hebben. Wat niet wegneemt dat door de technische commissie zeer serieus naar de auto's gekeken zal worden, zoals ik vorig jaar ook gemerkt heb. ook op mijn auto waren in 2012 aanmerkingen.
Zorg mn dat je de kooiafscherming goed geregeld hebt, dat echt alle leidingen netjes vastzitten, geen lekkages , slecht-gevaarlijk lopende leidingen, goed afgeschermde pluspolen, goed vastzittende stoel, blusser , etc etc. Als je denkt dat de keurmeesters op de DNRT evenementen lastig zijn.....
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.