![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
Zeker een super tijd! Gerben ging lekker!Ik heb alle tijden geannalyseerd en er is er maar eentje die er echt uitspringt: Gerben Goet. 1.57 met een 3.0 12V is echt top, super gedaan Gerben! Daar verbleekt de rest een beetje bij...
Klopt einde Q2 uitgaan AudiSik zag een foto langskomen van Frank de Hek (zijn auto eigenlijk..) met forse voorschade. zonde, heb ik altijd een erg mooie auto gevonden .
Zeker een super tijd! Gerben ging lekker!Ik heb alle tijden geannalyseerd en er is er maar eentje die er echt uitspringt: Gerben Goet. 1.57 met een 3.0 12V is echt top, super gedaan Gerben! Daar verbleekt de rest een beetje bij...
Maar vergeet de tijd van Bart niet, met nog steeds een 2 litertje met 'maar' 220pk 1.58 rijden, mag dan ook wel genoemd worden!
Zelf ook voor het eerst na nodig aanpassingen op Zandvoort, en dat ging super!
Auto lag erug goed, ondanks de soms erg gladde baan door de vele olie.
De training/quali's waren mede daardoor, en doordat het gewoon veel te druk was, eigenlijk waardeloos om een goede tijd te rijden.
Gelukkig ging dat in de race veeeeel beter!
Ik heb genoten! Kijk uit naar de volgende race's!
Jij heb toch wel wat meer pk's dan Pieter in de 3 liter 12V ?Pieter was zeker lekker bezig ook! Vooral bij de start en de eerste rondes leuk met em aan de stok gehad! Nice racing!
Ja maar Niels rijdt met zo'n onderstuurde voorwielaandrijver die bij iedere bocht rechtdoor wil en daar heb je in een 75 geen last van.Jij heb toch wel wat meer pk's dan Pieter in de 3 liter 12V ?Pieter was zeker lekker bezig ook! Vooral bij de start en de eerste rondes leuk met em aan de stok gehad! Nice racing!
Tjerry
P'sies. Geen idee wat nieuwe radiateur op het moment kost maar oude laten schoonmaken/reviseren is ook een optie.Andre, eigenlijk zou je helemaal geen fan nodig moeten hebben op snelheid, dus idd iets loos met de radiateur. Verder mooie stappen gemaakt in de rondetijden!
Nog iets veranderd sinds laatste race of oude recept?
Is eigenlijk ook mijn idee walter. Wat DJ zegt kan natuurlijk ook nog, dat de sensor kapot is. Thermostaat heb ik al verwijderd(zondagmorgen), om dat uit te sluiten.Andre, eigenlijk zou je helemaal geen fan nodig moeten hebben op snelheid, dus idd iets loos met de radiateur. Verder mooie stappen gemaakt in de rondetijden!
Nog iets veranderd sinds laatste race of oude recept?
Ja maar Niels rijdt met zo'n onderstuurde voorwielaandrijver die bij iedere bocht rechtdoor wil en daar heb je in een 75 geen last van.Jij heb toch wel wat meer pk's dan Pieter in de 3 liter 12V ?Pieter was zeker lekker bezig ook! Vooral bij de start en de eerste rondes leuk met em aan de stok gehad! Nice racing!
Tjerry![]()
*zoekt dekking*