Even een oud topic naar boven halen.
Terug van vakantie en ik denk ik start de 33 even, is er ineens geen druk in het koppelingspedaal meer
Nergens een lekkage van remolie te vinden, maar ik ben er maar vanuit gegaan dat de hulpkoppelingscilinder het heeft begeven. Zoals bekend een kwaal bij de 33.
Ik ben nu zover dat er EINDELIJK beweging is in de oude hulpkoppelingscilinder, want wat zat die vast! De cilinder kan ik nu met het handje draaien, alleen nog niet uit het oog/hart trekken. Ik heb begrepen dat er nog een borgring zit aan de andere kant van de nippel. Ik kan die dus echt niet vinden... Wel heb ik het voorste gedeelte van de oude cilinder(weet niet precies hoe je het deel noemt) incl. het rubber los weten te krijgen. Kan iemand zeggen waar die borgring precies zit?
Wat me ook opvalt is dat de nieuwe hulpkoppelingscilinder ook iets anders is dan de oude. De nieuwe, daarvan zit het rubber aan het begin en eind geborgd met 2 ringen, een grote en een kleine. De oude daar zat helemaal geen ring omheen. Je ziet op de foto ook gelijk welk deel ik inmiddels los heb.