Mijn Safety Sei voelde zich bijzonder eenzaam dit weekend
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
In ieder geval hadden we een prachtig weekend met reuze aanbod en toporganisatie!!
Vermoedelijk heb je de berlina van m'n pa zien staan (stond tussen de 75's ) want zoveel 1750 berlina's in verde olivio metallic zijn er nou ook weer niet, zelfs niet op het SSAR.Heb je Zondag die 1750 Verde Olivio Met. nog gezien?Één sei gezien op zondag, drie of vier berlina's.
Volgens mij nooit van z'n leven een originele combinatie maar wel GAAF!
Hebben ze dat ook al niet opgeschreven. Die Italianen ook.
En met de onbekendheid van wanneer de tweede serie nou precies in productie ging zullen we er dus ook nooit achter komen...
Nope... en er zijn teveel overgangsmodellen om het nog in retrospectief vast te kunnen stellen... wagens met nieuwe frontjes die eerder gebouwd zijn dan wagens met oude frontjes en zo... schiet niet op...Hebben ze dat ook al niet opgeschreven. Die Italianen ook.
En met de onbekendheid van wanneer de tweede serie nou precies in productie ging zullen we er dus ook nooit achter komen...
Ik weet ook niet of de "originele" 1750 van m'n pa destijds een eerste of tweede serie was. Ik zal het eens aan hem vragen.Ik zag hem in m'n ooghoek aan komen rijden... volgens mij knippers op de bumper?
Ik heb geen idee van de exacte data van introductie van kleuren maar volgens mij is ie nooit op een 1e serie geleverd maar kwam met de tweede serie?
En met de onbekendheid van wanneer de tweede serie nou precies in productie ging zullen we er dus ook nooit achter komen...![]()
![]()
![]()
En kleurtjes op Berlina's... breek me de bek niet open!![]()
![]()
![]()
Welke bedoel je, die ene groene of die andere groene?Ik zag hem in m'n ooghoek aan komen rijden... volgens mij knippers op de bumper?
Ik heb geen idee van de exacte data van introductie van kleuren maar volgens mij is ie nooit op een 1e serie geleverd maar kwam met de tweede serie?
En met de onbekendheid van wanneer de tweede serie nou precies in productie ging zullen we er dus ook nooit achter komen...![]()
![]()
![]()
En kleurtjes op Berlina's... breek me de bek niet open!![]()
![]()
![]()
Maar dat is toch ook een Berlina?Die ene groene is een 2000, Don....
Maar een groene...Maar dat is toch ook een Berlina?Die ene groene is een 2000, Don....