Het eindpunt is in Restaurant GrevelingenIs er ook bekend waar het eindpunt is ivm planning terugreis.
Het eindpunt is in Restaurant GrevelingenIs er ook bekend waar het eindpunt is ivm planning terugreis.
kijk dan kan ik mijn bedje al horen roepen vanaf daar...Het eindpunt is in Restaurant GrevelingenIs er ook bekend waar het eindpunt is ivm planning terugreis.
Dat is inderdaad ook een mooi stukje.Voor mij is het ook maar 200 km naar huis
vorig jaar had jij een thuiswedstrijd..Voor mij is het ook maar 200 km naar huis
Ja,en toen moest ie tussendoor nog naar mijn huis toe ook,omdat ik een waterig probleem had,en nodig moest douchenvorig jaar had jij een thuiswedstrijd..Voor mij is het ook maar 200 km naar huis
Voor ons is het wel geteld 8 km, van deur tot deur..
Ja alleen moest ik eerst nog van De Rijp naar Heemskerk om die geleende 146 terug te brengen, evengoed bij elkaar 100 km in 1:30vorig jaar had jij een thuiswedstrijd..Voor mij is het ook maar 200 km naar huis
Ik neem een setje droge kleren meeJa alleen moest ik eerst nog van De Rijp naar Heemskerk om die geleende 146 terug te brengen, evengoed bij elkaar 100 km in 1:30vorig jaar had jij een thuiswedstrijd..Voor mij is het ook maar 200 km naar huis
@Sander: ja als je nu weer zoiets hebt ben je verder van huis. Letterlijk.
Lijkt me sowieso verstandig, als ik naar het lijstje "neem mee" kijkIk neem een setje droge kleren mee
@Sander: ja als je nu weer zoiets hebt ben je verder van huis. Letterlijk.