Zouden mevrouw Peijs of Groen Links al plannen aan het smeden zijn om 'm te verbieden?
Ik vind het trouwens helemaal nix. Of eigenlijk vind ik het toch wel wat: een schreeuwerig en protserig misbaksel.
Dat is toch helemaal geen record? Die lag vanaf 1991 voor een iets opgeboorde 3.0 v6 sportwagen toch al op een officieel gemeten 420km/h.En geloof maar dat dat wel lukt. Ze hebben immers al een snelheidsrecord van 388 km/u op zak.
Ja hallo, dat is wel de Duitse prijs hé! Hier in dit K*T land met hun 'super redelijke' BPM zal je toch al gauw op 2.000.000 euri zitten .Als je 1.160.000 euri voor die bugatti kan dokken, dan kan je vast ook wel een
abonnementje bij de shell nemen
Ik ben niet echt trots op de nieuwe Spikers hoor,wat een raar gedrocht is dat zeg!!!Tis dat het aardig vooruit komt anders was het helemaal nixAch dat is met de Spijker toch het zelfde, en kom op, daar ben je als Nederlander toch ook trots op, vooral op dat interieur.
Ennuh, als Alfa nooit uit de 30'er jaren was gekomen, en ze zouden nu een Brera bouwen , zou je dan ook zo reageren
Misschien zou Bugatti wel precies het zelfde hebben gemaakt als ze nooit weg waren geweest, je weet maat nooit.
Ik vindt het in ieder geval een top bak