Het mag echt niet meezitten ...
donderdag willen gaan testen met de 2 Abarths samen met Cupspecialist Rudi Steylaerts voor afstemming ...
Trofeo Abarth van aan Paddock 6(Jochen Rindt bocht) 't circuit op recht de pitlane in of toch tot aan de pompen voor de pitboxen motor afgeslagen ... geen compressie meer . Distributie zit allemaal nog netjes op z'n plaats vrees is nu dat nokkenas tand versprongen is of erger ... en gevolgschade ... binnenkant moet nog bekeken worden Een geluk bij een ongeluk ik heb nog hier op de Parking noch in Zolder boven 3000rpm in 3e gekomen .
Bgdc Abarth vertoonde bij het trailer afrijden speling op het nieuwe stuurhuis en servo unit bij de naaf bij rijden op circuit zou je't niet merken moest je't niet weten maar als er zoveel beweging op de tandheugel komt lijkt het ons niet risicoloos om zo verder te rijden .
Het tij mag eens keren, ik kan niet blijven incasseren en gisteren wou ik er echt mee kappen voorgoed ...
Ik wil echter toch op 'n hoogtepunt stoppen en met wagens die perfect OK zijn om te koop aan te bieden, maar misschien is't een signaal dat ik geen jaren meer moet doorgaan .
Ik wil mijn en het potentieel van de auto's echter tonen voor ik er mee kap .
Autosport is een harde sport, je kweekt er karakter mee
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .