De volgende koude koffie-aktie in Japan is begonnen op 3 september. Bij het merk Georgia ijskoffie in de zwarte variant voor de "Europese" smaak zitten 6 verschillende 1:72 Kyosho schaalmodellen. Theoretisch zouden ze in iedere 24-uurs winkel beschikbaar moeten zijn, maar in de exemplaren waar ik heb rondgelopen waren ze maar in 1 te vinden. Daar heb ik dan gelijk maar de hele voorraad gekocht en bij 3 complete sets bij elkaar kunnen verzamelen op de ES30/SZ en de 155V6TI na. 1 set is voor mezelf en de andere 2 sets zijn theoretisch gereseveerd voor 2 bevriende verzamelaars. Mochten deze verzamelaars geen interesse hebben komen de modelletjes beschikbaar voor andere liefhebbers.
Link naar de Georgia website waarop de modellenaktie wordt aangekondigd en de 6 verschillende modellen te zien zijn. Georgia ijskoffie Kyosho Alfa
De hele voorraad van een 24-uurs winkel om de hoek waar ze met een beetje vreemde blik aankeken waarom ik zo'n hoeveelheid ijskoffie meenam Gelukkig dat mijn echtgenote nogal een koffiedrinker is