in de drab van Francorchamps, o o wat regent het daar veel..... Dit was de plek waar Uli met heftige armgebaren, veel decibellen en een fluitje de startgrid met 100 Alfa's even op volgorde zette. Dat deed ie wel knap.
Once you've raced, you never forget it...
and you never get over it.
(Richard Childress)
Op de laatste foto zie je net voor de witte Giulia (startnummer 300) een klein stukje van mijn Sud. Ook zie je de zwarte Sud met gele streep van Gert van Schaik. Dat was de eerste keer dat ik op SPA reed. Ik dacht 1998. Geweldig deze foto's ! Kom maar op met die schoenendozen. Groeten, Arie
expeditie Trofeo, de auto's van Peter, Robert-Jan en Ary-Hans op de trailer. we zien nog net de Lancia Thema van Ary-Hans en de Amerikaanse camper die hij later had als paddockverblijf. Peter met de maxi cosy samen met Niek links en Ellen de Zanger helemaal rechts in rensportschooljack.
(Richard Childress)
en altijd maar weer administratie, technische keuring, inschrijven, uitslagen, licentiekeuring, etc. etc. Ron Simons op de voorgrond, en verder van links Ary-Hans de Zanger, Bert Jonker en Christian Foederer. Op de achtergrond Robert-Jan Melis en Onno Vlaanderen. De anderen herken ik niet.
(Richard Childress)
professionalisering van het team De Kreek in Brands Hatch, pitborden met geheimtaal over rondetijden en de concurrentie. De onderste foto is in elk geval van de race, want we zien de uitgevallen Sud (ik dacht Jonathan Walter) links tegen de vangrails staan. Geert in de verte met zijn blauwe Sud.
Laatst gewijzigd door eau--rouge op ma sep 16, 2013 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
(Richard Childress)
dit ding was van Jonathan Walter geloof ik. Je mocht er niet te hard tegen blazen, want dan zaten er deuken in. Er hangt wel een mistlamp onder, dat dan weer wel. Enfin, hij viel uit in Brands Hatch en daardoor stond ik op het podium.
(Richard Childress)
ik heb het al eerder gezegd: Een prachtige zonnige namiddag met 100 Alfa's op Francorchamps, veel mooier wordt het niet in raceland. En ja, er bestaat ook zon in de Ardennen.
(Richard Childress)
De auto van Onno is helemaal teruggebracht in de staat zoals hij was toen Hans Deen hem reed in de NMB kleuren. In Amerika, dat wel. Het zou fraai zijn als we die auto ooit nog eens naar Zandvoort konden brengen en herenigen met Hans. Hier staat een draadje over de restauratie;