Doe dat nou maar niet anders zitten ze weer met meer werk dan gewenst.Kick ass !!
Succes met de volgende 33.
Doe dat nou maar niet anders zitten ze weer met meer werk dan gewenst.Kick ass !!
Vanavond & zaterdag! We gaan zaterdag nog wel even kijkenEn wanneer wordt er weer geknutseld?
Vond de remmen al niet zo bijterig, maar dat het ijzer op ijzer was schrik ik wel een beetje van!Komende tijd nog wat kleine dingetjes doen maar desalniettemin hoognodig!
remblokken vervangen (ijzer op ijzer)
remmen onderhoud (trommels lopen heel zwaar)
diverse wiellagers zijn kapot
de pikzwarte olie verversen
V-snaren
radio inbouwen
en wat er anders nog bij komt
Ik heb nog een complete sloper! Die andere slechte 33 1.7 is al een donorEentje ken je in ieder geval jens! Goed dat je 'm lekker vertroeteld!
Ik kan evt nog wel een fusee meenemen met een nu nog goed lager for the time being..
Moet alleen wel ff kijken bij luigi wat daar was ook een wiellager aan strond dacht ik
Net op tijd want er gebeurde niet zoveel meer als ik remde. Ik vind het wel prettig als dat soort dingen in orde zijn! Gelukkig "is mijn man handig"Je kunt het ook anders bekijken: maximaal rendement uit je remblok halen!
Koets (niet zo zeer uiterlijk) is belangrijker, toch?
Als ik zo de foto bekijk, denk ik niet, dat de schijf hieronder geleden heeft, dus mooi op tijd, toch?